• Ik ging vandaag met de trein terug naar huis toen ik een telefoon zag liggen op de stoel voor me, dus ik dacht, als niemand hem oppakt als ik bij mijn stop ben dan neem ik hem mee en sms iemand uit die contactenlijst. Dus ik kwam bij mijn stop en hij lag er nog steeds, dus ik nam hem mee. stond ik mijn fiets open te maken belde die gast zelf op, met de huistelefoon, dus ik nam op, heel gesprek gehad stond hij erop dat hij iets terug zou geven terwijl ik iets had van dat hoeft niet. Maar ik naar huis, zou ik hem daar bellen, want ik ga morgen naar een vriendin die in dezelfde plaats als hem woont, zei hij van kan je hem misschien vanavond naar het station brengen want ik ga naar nijmegen en dan kom ik langs jou. dus ik net naar het station gegaan, geef ik zijn telefoon terug en kreeg ik een envelop van hem. zit er een briefje bij: Omdat ik geen tijd meer had om een boekenbon ergens vandaan te toveren, geef ik je maar contant geld. Kun je het volledig naar wens utgeven! Onder het mom van :"Eerlijkheid loont" Ontzettend bedankt Serkan.

    Nou, toen keek ik naar het geldbedrag zat er twintig euro in! Dat vond ik dus echt veel omdat ik vind dat ieder mens een telefoon aan de eigenaar terug moet geven. Wat vinden jullie daar van?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Glastonbury schreef:
    oh dat is echt heel erg lief :o van jullie allebei!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein