• Ze weet dat ik iemand leuk vind en aangezien ik slecht ben met jongens wilde ze me helpen. En het enigste wat ze met hem doet is lol maken enzo. Volgens mij vind ze hem zelf leuk en hij nu volgens mij haar ook..

    Yay.


    Forever.

    Geweldig zo'n vriendin. :l


    They fell in love, didn't they?

    Altijd leuk.
    Pak 'm op z'n bek, zou ik zeggen, dan weet die vriendin meteen waar ze aan toe is. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Catdog schreef:
    Geweldig zo'n vriendin. :l


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Catdog schreef:
    Geweldig zo'n vriendin. :l

    Ja.. En ze blijkt heel veel naar hem te staren want hij vroeg waarom ze altijd zo staart. En toen heeft ze dit gezegd 'Omdat je op me ex lijkt.' en laat ik nou net even weten dat het alleen maar uit is omdat haar ex vreemd ging..


    Forever.

    Oh ja, dat ken ik. D:
    Wijs haar erop en zeg zelf tegen die jongen dat je hem leuk vindt, anders pakt ze hem af voor je het weet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Awh, arme jij ;( ik heb een 'beste' vriend die begon te praten met de ex van mijn ex (kan je nog volgen?;d) en op zich is dat helemaal niet erg hoor, maar het is gewoon wat dat kind allemaal over me zei tegen mijn ex enz en ik ben helemaal nog niet over men ex heen. En hij WIST dat ik haar niet moet enz. --' achja.


    None but ourselves can free our minds.

    Captain schreef:
    Oh ja, dat ken ik. D:
    Wijs haar erop en zeg zelf tegen die jongen dat je hem leuk vindt, anders pakt ze hem af voor je het weet.

    Ze zegt elke keer "Ik vind hem niet leuk want hij is voor jou" Dus als ik vraag of ze hem leuk vind zal ze dat vast weer zeggen. -Dat durf ik nooit. ik heb het wel eens gedaan (bij een ander) en als ik de tijd kon terug draaien had ik dat nooit gedaan..


    Forever.

    Daar zijn dus vrienden voor :|


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Wounded schreef:
    Awh, arme jij ;( ik heb een 'beste' vriend die begon te praten met de ex van mijn ex (kan je nog volgen?;d) en op zich is dat helemaal niet erg hoor, maar het is gewoon wat dat kind allemaal over me zei tegen mijn ex enz en ik ben helemaal nog niet over men ex heen. En hij WIST dat ik haar niet moet enz. --' achja.

    Wtf. Oké zulke heb je er dus ook bij --' Slaat toch helemaal nergens op ?Waarom zou je zoiets doen? Stomme mensen op deze wereld.


    Forever.

    VelvetRopes schreef:
    (...)
    Ze zegt elke keer "Ik vind hem niet leuk want hij is voor jou" Dus als ik vraag of ze hem leuk vind zal ze dat vast weer zeggen. -Dat durf ik nooit. ik heb het wel eens gedaan (bij een ander) en als ik de tijd kon terug draaien had ik dat nooit gedaan..

    Misschien heeft ze dat niet eens door wat ze doet, misschien is die oversociaal ofzo. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Lieverd D: ik kan niet veel eraan doen, maar wéét dat ik er voor je ben <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Captain schreef:
    (...)
    Misschien heeft ze dat niet eens door wat ze doet, misschien is die oversociaal ofzo. D:

    Oh geloof me dat weet ze maar al te goed.


    Forever.

    Poppins schreef:
    Lieverd D: ik kan niet veel eraan doen, maar wéét dat ik er voor je ben <3

    Dat weet ik schat <3 En daar ben ik blij mee!


    Forever.

    Vergeet hem en zoek een andere vriendin. Of zeg gewoon onmiddellijk aan hem dat je hem leuk vind.


    Olive

    Catdog schreef:
    Geweldig zo'n vriendin. :l


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.