• Ja, dat hebben we dus bij ons op school, want ik had dus een paar centen en euro's.
    En er stond dus een gast achter mij toen we in de rij in de gang stonden, en toen voelde ik wat achter mij aan mijn rugzak,
    en toen draaide ik me om en toen zei die gast zo van 'Eh ja, ben zakkenroller'
    Maar ik dacht ff dat die bulfte ofzo.
    Toen had ik toch zo'n gevoel, En keek ik in men rugzak en het was waar, die gast heeft mijn geld gestolen >.<
    Maar ik bleek niet de enige te zijn die dat had, want dat had Silvie dus ook, maar bij haar was het in de voormiddag bij mij in de namiddag.

    Dit moest ik dus ff kwijt.

    Nou, heeft er nog iemand van jullie zakkenrollers op school?>.<

    Nee, niet dat ik weet.

    Zal vast wel maar ik heb ze nog nooit gezien
    Ookal zie je da niet zo goed xD


    the world is filled with people that we dont understand

    Bij ons stonden onze tassen eens op de gang.
    Toen hebben er tijdens de middag daar in bezig geweest.
    Van de helft van de klas was het geld gestolen.


    We'll never be as young as we are tonight

    Er is overlaatst een gsm gestolen van iemand die ik ken, dus bij ons ben je ook niet safe.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Geen idee, ik hoop van niet. Ik denk het niet, maar je weet nooit: ik dacht ook dat er geen drugsdealers op mijn school zaten, maar ze zijn er wel. Volgens mij is die zakkenroller echt dom, je zegt toch niet dat je zakkenroller bent? :'D


    Only losers can act the way you do

    Sailor schreef:
    Geen idee, ik hoop van niet. Ik denk het niet, maar je weet nooit: ik dacht ook dat er geen drugsdealers op mijn school zaten, maar ze zijn er wel. Volgens mij is die zakkenroller echt dom, je zegt toch niet dat je zakkenroller bent? :'D


    Haha, bij ons zitten er ook twee. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    O_O Zo stom!

    Ik vind zakkenvullers leuker...

    Maar we hebben ze niet bij ons op school. Er zijn wel eens mobieltjes verdwenen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Aangeven bij de leraren? O_O


    ars moriendi

    Bij ons wordt kk veel gejat, echt irritant.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Kuyt schreef:
    Aangeven bij de leraren? O_O


    Dat deed ik dus ja, maar ze gingen een onderzoek doen.
    Maar nu heb ik dus nog altijd geen nieuws.(cat)

    Bij ons op school ook. De telefoon van een vriendin was uit haar zak gejat en staat nu op marktplaats.


    hoi, jij bent leuk.

    ja, maar dan gewone stelers. de potemonee van mijn vriendin is gestolen toen ze haar rugzak op de gang zette om naar de wc te gaan! En vorige week nog de blackberry van een klasgenootje gelukkig weten ze wel wie het heeft gedaan en is diegene van school gestuurd dus nu hopenlijk niet meerxD

    Langverhaal:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    nou nee eigelijjk niet
    je kan gerust je jas ophangen en vergeten je ipod eruit te halen niemand die hem jat (krul)


    #WWED - What Would Emma Do?