• Wat denk je als je dit leest?
    zou je verder willen lezen?
    -het is waargebeurd-
    nja,ik maakte en maak het nog steeds mee,en ik probeer het een beetje van me af te schrijven.
    ik ben zelf niet zo ruig,dat is ook de reden waarom ik de hoofdpersoon ruig maakte,zodat ik niet weer ga janken. mrja
    wees eerlijk zoude jullie het verder willen lezen/

    “Ja,dat vraag ik me ook af” zei ik tegen de Psychiater. Het was een moeilijk gesprek, we hadden het over de toekomst, mijn toekomst, waar ik zo bang voor ben. “Geef me 1 reden waar je dan zo bang voor bent” vroeg de Psychiater. Ik keek hem fel aan, “Snap je dat dan niet?, ze roept dat ze dood wil!, ik wil niet leven zonder haar.” Zei ik. Voor de mensen die niet weten wat er aan de hand is, ik, Lana van der Bergen, heb een zwaar depressieve moeder, die dood wil.


    Where words fail, music speaks

    Het lijkt me mooi, alleen heb ik niets met je schrijfstijl. Sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het idee, is niet slecht. Maar eerlijk, je schrijfstijl spreekt me écht niet aan.

    GrasSprietje schreef:
    Het idee, is niet slecht. Maar eerlijk, je schrijfstijl spreekt me écht niet aan.
    wat spreekt jullie wel aan kwa schrijfstijl?
    dan kan ik het verbeteren;p


    Where words fail, music speaks

    GrasSprietje schreef:
    Het idee, is niet slecht. Maar eerlijk, je schrijfstijl spreekt me écht niet aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    soRADIANT schreef:
    (...) wat spreekt jullie wel aan kwa schrijfstijl?
    dan kan ik het verbeteren;p


    Ik ga niet gemeen doen, maar ik zal even de dingen ''verbeteren'' zoals ik het mooier zou vinden.

    “Ja,dat vraag ik me ook af,” zei ik tegen de Psychiater.
    Het was een moeilijk gesprek, we hadden het over de toekomst, mijn toekomst, waar ik zo bang voor ben.
    “Geef me 1 reden waar je dan zo bang voor bent,” vroeg de Psychiater.
    Ik keek hem fel aan, “Snap je dat dan niet? Ze roept dat ze dood wil, ik wil niet leven zonder haar.” Zei ik.
    Voor de mensen die niet weten wat er aan de hand is, ik, Lana van der Bergen, heb een zwaar depressieve moeder, die dood wil.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat Dumbledore zegt. Maar ook gebruik je weinig detaills, en veel tekst. Dat matcht niet. En ook dat "Voor de mensen die niet weten wat er aan de hand is, ik, Lana van der Bergen, heb een zwaar depressieve moeder, die dood wil." Is niet mijn ding. Dat doet me denken aan tv-programma's voor kinderen van 10 jaar.

    bedankt voor de tips:P
    slotje mag erop:D


    Where words fail, music speaks

    soRADIANT schreef:
    bedankt voor de tips:P
    slotje mag erop:D


    Graag gedaan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking