• Nou een gast had mijn vriendin geslagen, dus ik tussen de lessenwisseling naar hem toe gaan. En dan vragen waarom hij haar sloeg en zo. En toen stak hij zijn hand naar me uit en ik zei zo 'Kom slaag me dan.' maar hij zei zo 'Nee ik ga jou niet slaan.' Hij durfde niet want hij weet dat hij dan met veel mensen ruzie gaat krijgen. Niemand moet mijn vriendin aan raken, ze heeft al zo veel problemen...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    haha, duts dat het is. waarom wou hij je vriendin eigenlijk slaan?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marquise schreef:
    haha, duts dat het is. waarom wou hij je vriendin eigenlijk slaan?

    Die 2 hebben vaak ruzie, ooit omdat hij mijn vriendin en haar vriendin uitschelde, dus zei zo 'Jaa dat moet niet 'dit dat. En dan vandaag Kwam die jongen dus naar haar om wat stoer tedoen. Duwde hij haar en zij duwde hem terug en toen spuugde mijn vriendin hem en hij haar en opeen sloeg hij haar ook. Maar spijtig genoeg was ik er niet of anders had die gast wat mee gemaakt...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Leuk dat je het zo voor je vriendin opneemt!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Stoer hoor, als je meisjes slaat. - maar niet heus -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind een jongen die een meisje slaat sowieso al kansloos (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Als hij haar kan slagen kan hij evengoed jou slagen. Wat een zever van die jongen, hij moet gewoon niemand slaan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wembley schreef:
    Ik vind een jongen die een meisje slaat sowieso al kansloos (no_chears)


    <3

    Wembley schreef:
    Ik vind een jongen die een meisje slaat sowieso al kansloos (no_chears)

    Vind ik ook.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse