• Dit topic is eigenlijk voor alle lieve hertjes die me de afgelopen paar maanden bezig gehouden hebben met me beter te laten voelen toen ik heel ziek was en aan al die mensjes aan wie ik beloofd had ze op de hoogte te houden over hoe het nu met me ging. I pwomiss dat dit (waarschijnlijk) het laatste topic hierover wordt!

    In mijn laatste topic vertelde ik over het bloedonderzoek dat ik die dag zou hebben, en dat ik voor een miljard dingen moest laten prikken. Uiteindelijk waren het maar liefst 12 buisjes die gevuld moesten met bloed en hoe langer ik daar zat –ik kan niet goed tegen bloed- hoe meer me op begon te vallen dat ik mijn bloed in het buisje hoorde spuiten, telkens als er een nieuw buisje aangesloten werd. Dus uiteindelijk was ik echt blij dat ik het klaar was! x____x

    Dat onderzoek heeft iets meer dan twee weken geduurd en daaruit is uiteindelijk gebleken dat die vleesetende bacterie (lang verhaal) nu eindelijk uit mijn bloed. Na maandenlang nog steeds uitgeput te zijn had ik dit laatste bloedonderzoek nog laten doen, om er achter proberen te komen waardoor ik nog steeds zo vermoeid was. Uiteindelijk kwam het schijnbaar oa door mijn vitamine D gehalte(??). Dat was zo laag te het niet eens meer te meten was in mijn bloed. Dus nu krijg ik iedere maand vitamine D shots zodat het gehalte uiteindelijk weer omhoog moet schieten. Ook ga ik vanaf nu een keer in de drie maanden naar een alternatieve arts –doet er niet toe wat voor, omdat de helft hier toch niet in die ‘dingen’ geloofd- die me ook al een heel stuk op weg kan helpen.
    Uiteindelijk komt het er dus op neer dan ik ziek ben geworden door een ophoping van al mijn vroegere allergieën en aandoeningen die zich ineens ophoopten en uit mijn lichaam probeerde te knallen. Wat op zich wel positief is, als je het zo bekijkt, omdat mijn lichaam dan aan het opruimen is. Maar het gebeurde op zo’n heftige manier en met zoveel tegelijk dat ik er letterlijk doodziek van geworden ben.

    Anywhoezles.. Ik ben weer zo goed als mijn oude ik en het gaat nu weer bijna helemaal goed met me dus daar hoeven jullie je geen zorgen meer over te maken (pirate).

    Edit: Nevermind dit topic. Ik ben weer heel erg ziek. Beschouw dit maar als nooit geschreven -.-'

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jezus, dit is echt kut. Is die bacterie dan weer terug?
    De doktoren moeten je gewoon opnemen in het ziekenhuis en je in de gaten houden. Ze moeten je onzoeken en er medicijnen voor zoeken. Dan maar hopen dat je zo'n geniale dokter als House hebt..


    Ik ben gemeen xoxo

    @Iedereen. Dankje voor jullie reacties. Jullie zijn allemaal ontzettend lief. En ik weet dat ik veel van jullie niet meer echt terug geschreven heb over heo het nu met me gaat en weet ik wat allemaal. Maar ik ben het gewoon allemaal even helemaal zat, waardoor ik het liefst al het contact met iedereen even uit de weg ga. Door die pijn ben ik toch alleen maar chagrijnig en ik wil de mensen die ik lief heb niet kwetsen. Dus bij deze; ik heb al jullie berichtjes wel gelezen en jullie krijgen allemaal zo snel mogelijk weer een antwoord. Ik vind het lief van jullie dat jullie zo met me meeleven.

    Wat ik nu op dit moment heb is dus eigenlijk weer de Erythema Nodosum, alleen gelukkig niet zo erg, dus daar heb ik geen pijn van - net zoals de vorige keer alleen dan zonder de pijn. Maar nu heb ik dus acute reuma, die zegmaar op gewone reuma lijkt alleen uiteindelijk waarschijnlijk gewoon weer net zo snel weg zal gaan als het gekomen is. Die reuma wordt alleen maar erger als je werkt dus daar kunnen ze niets aan doen en ik moet echt weer bedrust gaan houden waarschijnlijk. En dus die streptokocken -of hoe je het ook schrijft, heb nu echt geen zin dat weer op te zoeken-bacterie is ook weet terug, en die veroorzaakt dit alles. De ene keer heb ik hoofdpijn en koorts de andere keer ben ik aan het ijlen en heb ik hartkloppingen. Nu heb ik alleen pijn en verder helemaal niets, dus ik kan op de voorhand ook niet zeggen of het een betere dag zal zijn of niet omdat het meestal dan meteen weer omslaat.


    @Nikki, ja ik weet niet. Ik ga morgen weer terug naar de huisarts en ik ben bang dat dat wat jij voorstelt me sowieso niet veel zal helpen. Het is gewoon een hele hardnekkige bacterie die uit mijn lichaam gehaald moet worden. En daarbij slip ik nu ook al ayurverdische medicijnen die wel al een heel stuk helpen gelukkig.

    @Beleza. Mijn dokter house zit nu helaas in egypte en komt morgen pas terug naar Brussel dus dat moet ook nog maar even allemaal afwachten.


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:



    @Nikki, ja ik weet niet. Ik ga morgen weer terug naar de huisarts en ik ben bang dat dat wat jij voorstelt me sowieso niet veel zal helpen. Het is gewoon een hele hardnekkige bacterie die uit mijn lichaam gehaald moet worden. En daarbij slip ik nu ook al ayurverdische medicijnen die wel al een heel stuk helpen gelukkig.



    Je weet maar nooit, ik heb gezien hoe het mijn moeder en vooral mijn zusje heeft geholpen, ze was al maanden bezig in het ziekenhuis en kon niet lopen, 1 keer daar geweest en een paar dagen later liep ze weer gewoon.
    En het word als het goed is volledig gedekt door de verzekering.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 18:10 ]


    Your make-up is terrible

    INDICA schreef:
    @Iedereen. Dankje voor jullie reacties. Jullie zijn allemaal ontzettend lief. En ik weet dat ik veel van jullie niet meer echt terug geschreven heb over heo het nu met me gaat en weet ik wat allemaal. Maar ik ben het gewoon allemaal even helemaal zat, waardoor ik het liefst al het contact met iedereen even uit de weg ga. Door die pijn ben ik toch alleen maar chagrijnig en ik wil de mensen die ik lief heb niet kwetsen. Dus bij deze; ik heb al jullie berichtjes wel gelezen en jullie krijgen allemaal zo snel mogelijk weer een antwoord. Ik vind het lief van jullie dat jullie zo met me meeleven.

    Wat ik nu op dit moment heb is dus eigenlijk weer de Erythema Nodosum, alleen gelukkig niet zo erg, dus daar heb ik geen pijn van - net zoals de vorige keer alleen dan zonder de pijn. Maar nu heb ik dus acute reuma, die zegmaar op gewone reuma lijkt alleen uiteindelijk waarschijnlijk gewoon weer net zo snel weg zal gaan als het gekomen is. Die reuma wordt alleen maar erger als je werkt dus daar kunnen ze niets aan doen en ik moet echt weer bedrust gaan houden waarschijnlijk. En dus die streptokocken -of hoe je het ook schrijft, heb nu echt geen zin dat weer op te zoeken-bacterie is ook weet terug, en die veroorzaakt dit alles. De ene keer heb ik hoofdpijn en koorts de andere keer ben ik aan het ijlen en heb ik hartkloppingen. Nu heb ik alleen pijn en verder helemaal niets, dus ik kan op de voorhand ook niet zeggen of het een betere dag zal zijn of niet omdat het meestal dan meteen weer omslaat.


    @Nikki, ja ik weet niet. Ik ga morgen weer terug naar de huisarts en ik ben bang dat dat wat jij voorstelt me sowieso niet veel zal helpen. Het is gewoon een hele hardnekkige bacterie die uit mijn lichaam gehaald moet worden. En daarbij slip ik nu ook al ayurverdische medicijnen die wel al een heel stuk helpen gelukkig.

    @Beleza. Mijn dokter house zit nu helaas in egypte en komt morgen pas terug naar Brussel dus dat moet ook nog maar even allemaal afwachten.

    Kun je niet nu naar het ziekenhuis? Een opname is bij die bacterie toch noodzakelijk? Ik heb het opgezocht op internet, omdat ik eerst geen flauw idee had wat voor een bacterie het was en ik schrok best wel. Al helemaal dat ik las dat mensen binnen een dag of zo hun voet waren kwijtgeraakt. Jij hebt het toch al heel lang en je hebt nog alles, dus eigenlijk ben je een wereldwonder.


    Ik ben gemeen xoxo

    Euwh gawsh, wat kut =\
    sterkte meis <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aawh kirs!
    Ik wens je heel veel beterschap!
    Tuurlijk het helpt je helaas niks, maar ik kan helaas niks voor je doen.
    Ik hoop echt dat het weer goed komt.
    Houd moed lieve kirsten! (flower)


    I solemny swear i am up to no good

    Beleza schreef:
    (...)
    Kun je niet nu naar het ziekenhuis? Een opname is bij die bacterie toch noodzakelijk? Ik heb het opgezocht op internet, omdat ik eerst geen flauw idee had wat voor een bacterie het was en ik schrok best wel. Al helemaal dat ik las dat mensen binnen een dag of zo hun voet waren kwijtgeraakt. Jij hebt het toch al heel lang en je hebt nog alles, dus eigenlijk ben je een wereldwonder.
    Ja, nou.. ze nemen me niet op, omdat het schijnbaar.. geen idee eigenlijk. De vorige keer heb ik hersenvlies-, long- en voorhoofdsholte onsteking gehad en toch leef ik nog steeds. Me opnemen in het ziekenhuis doen ze niet. Schijnbaar niet nodig dan? Ik heb er geen idee van eigenlijk.. Maar ze hebben me al meerdere malen gewoon weer naar huis gestuurd. Morgen ga ik weer naar mijn huisarts en hem eens aan de tand voelen waarom ik nog steeds gewoon rond loop en wil dan ook een hele uitgebreide uitgeplozen diagnose want ik ben het onderhand zat steeds die halve verhalen te moeten aanhoren. Mij opnemen heeft over het algemeen toch geen zin, omdat ik eigenlijk medicijnen weiger te slikken, tenzij ze natuurlijk weten dat het helpt. Ik ben geen proefkonijn meer zoals de vorige keer. Maar inderdaad ik heb mijn voetjes nog, ghehe :3. Ik ben heel erg sterk en ik overleef het allemaal wel, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.

    Zugzwang schreef:
    Euwh gawsh, wat kut =\
    sterkte meis <3
    Dankje (kitty)


    Wie du mir, so ich dir.

    GDRAGON schreef:
    Aawh kirs!
    Ik wens je heel veel beterschap!
    Tuurlijk het helpt je helaas niks, maar ik kan helaas niks voor je doen.
    Ik hoop echt dat het weer goed komt.
    Houd moed lieve kirsten! (flower)
    Dankjewel. Jawel, berichtjes zoals deze helpen juist heel erg veel. (bloos)


    Wie du mir, so ich dir.