• Ik snap geen ene piep van jongens. Ik vind een jongen leuk , hij flirt altijd met meisjes, met mij dus ook. Op schoolfeest ging hij steeds achter een meisje aan, en een jonge ging achter mij aan .En zegmaar, ik zit gewoon te auwhoeren met de jonge weetje . En dat zag hij. Dan gaat hij me iets van 3 weken negeren ?

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    Als ie me leuk vond, had hij me al verkering gevraagd. Elk meisje zou ja zeggen tegen hem ..

    heel diep vanbinnen hebben die jongens ook hun twijfels =P je weet nooit wat er in het hoofd omgaat.. zelfs de stoerste jongens zijn wel eens bang en dat moet je niet over het hoofd zien.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)

    je hebt gelijk hoor, ik trek me al heel weinig aan van wat anderen denken, maar het gaat om het juiste moment =P nu speelt het nog niet echt een grote rol en is het ook nog niet zo'n groot probleem als mensen het niet weten, maar later áls ik ooit eens een relatie heb met een meisje dat kom ik er wel voor uit. laat mij voorlopig maar vrij zijn xd


    Hahahah, geniet van je vrijheid :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jennieee schreef:
    (...)
    heel diep vanbinnen hebben die jongens ook hun twijfels =P je weet nooit wat er in het hoofd omgaat.. zelfs de stoerste jongens zijn wel eens bang en dat moet je niet over het hoofd zien.


    En daar moet ik je idd gelijk geven. Zelfs ik wacht een eeuwigheid totdat ik iemand vraag. Omdat ik gewoon TE bang ben voor het antwoord


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jennieee schreef:
    (...)
    heel diep vanbinnen hebben die jongens ook hun twijfels =P je weet nooit wat er in het hoofd omgaat.. zelfs de stoerste jongens zijn wel eens bang en dat moet je niet over het hoofd zien.


    Jamaar hij weet dat ik ja zou zeggen, dus hij hoeft geen moeite te doen..

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    Jamaar hij weet dat ik ja zou zeggen, dus hij hoeft geen moeite te doen..

    dat weet je niet xd mischien is hij wel heel bang dat je nee zegt en dat hij dan een deuk in zijn ego heeft XD je weet nooit wat anderen denken =P laat hem lekker, en áls hij je vraagt weet je toch wel dat het maar een week aanblijft ofzo, dus ik zou wachten tot je echt een leuke jongen tegenkomt waarmee het klikt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)
    dat weet je niet xd mischien is hij wel heel bang dat je nee zegt en dat hij dan een deuk in zijn ego heeft XD je weet nooit wat anderen denken =P laat hem lekker, en áls hij je vraagt weet je toch wel dat het maar een week aanblijft ofzo, dus ik zou wachten tot je echt een leuke jongen tegenkomt waarmee het klikt


    Ik snap echt niks van jongens, ik word echt gek van ze. [van de meeste dan]. In het begin gaat hij full flirten met me en praten. En toen ik hem leuk begon te vinden, stopt hij daarmee. Ik word gek.

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    Ik snap echt niks van jongens, ik word echt gek van ze. [van de meeste dan]. In het begin gaat hij full flirten met me en praten. En toen ik hem leuk begon te vinden, stopt hij daarmee. Ik word gek.


    En dat zijn precies de jongens waar ik een schijt hekel aan heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    Ik snap echt niks van jongens, ik word echt gek van ze. [van de meeste dan]. In het begin gaat hij full flirten met me en praten. En toen ik hem leuk begon te vinden, stopt hij daarmee. Ik word gek.

    ik heb daar maar één oplossing voor: negeren die hap! owgosh, is dat wel correct nederlands XD
    het is hard maar wel het beste denk ik );


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik denk dat hij jou jaloers is xD
    Hij vindt je denk ik leuk;)


    Heart in an amor.