• Hée, ick ga een quiz maken, waar allemaal leuke sites staan (Links) en ook mensen van quizlet, wil jij ook in mijn quiz? Dan moet je dit lijstje ff invullen:
    Username:
    Hoeveel quizen ontworpen
    Ervaring:
    Leeftijd:
    Schrijftaal:

    en weet je ook een leuke site? die mag je ook neerzetten :)
    Kus


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    *pruillip


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Username:LoveGames
    Hoeveel quizen ontworpen:Héél véél maar ik heb er ook al veel terug verwijderd.
    Ervaring:Eh,gewoon vanop Q.
    Leeftijd:14
    Schrijftaal:gewoon Nederlands,geen dialect.
    Site:Netlog.


    The soul needs autumn.

    Username: xBelieveInUs (samen met iemand,mijn account alleen is xTOMSDREAD)

    Hoeveel quizen ontworpen: Heel veel :'D

    Ervaring: Ik schrijf als sinds ik klein was,ik wil graag schrijfster worden.Ik heb veel fantasie.

    Leeftijd:10 (maar mensen schatten me 14;))

    Schrijftaal:AN.


    Give me a long kiss goodnight

    Username: Genocide

    Hoeveel quizen ontworpen: Intotaal al meer dan 100 maar heb alles op 1 na geinactiveerd.

    Ervaring: Naja ik schrijf al vanaf groep 5.

    Leeftijd: 12 bijna 13.

    Schrijftaal: In de ik vorm met algemeen beschaafd nederlands. En het liefst zo gedataileerd mogelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sites

    www.netlog.com

    www.spele.nl xD
    www.youtube.nl
    ...


    Give me a long kiss goodnight

    Je staat er bij !


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    x,D danke voor the sites, nog meer?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    www.quizlet.nl [/of course]
    www.hyves.nl
    www.vampirefreaks.com


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sites

    www.netlog.com

    www.spele.nl xD
    www.youtube.nl
    ...
    xd BEDANKT!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Username: SKITTELx
    Hoeveel quizen ontworpen: Geen xD
    Ervaring: Veel ik schrijf al heel lang, maar ik plaats het nooit op quizlet, ik heb men 1ne schrift al vol geschreven en de andere is al half vol geschreven
    Leeftijd:16
    Schrijftaal: Nederlands en niets anders
    Fanfic, voor site!


    Your Butt is Mine!

    Username: SKITTELx
    Hoeveel quizen ontworpen: Geen xD
    Ervaring: Veel ik schrijf al heel lang, maar ik plaats het nooit op quizlet, ik heb men 1ne schrift al vol geschreven en de andere is al half vol geschreven
    Leeftijd:16
    Schrijftaal: Nederlands en niets anders
    Fanfic, voor site!
    Uch, ick vind het heeeeeel leuk dat jejezelf erneerzet, maar dat lukt niet, want het is eigenlijk reclame maken over jouwn quizjes ;,) Snapje? T SPIJT ME ZEEER! (Eigenlijk spot ick ermee :::S


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Username:
    BiLlSMuRf
    Hoeveel quizen ontworpen
    Te veel. maar nu staan er 2 nog ONline. de rest heb ik aleemaal verwijdert.
    Ervaring:
    Ik sgrijf al ZUPPER lang, dus denk het wel :P
    Leeftijd:
    13
    Schrijftaal:
    An. zelf kan ik geen spelling. maar leven Word!!:Y)
    Site's;
    uuh. PartyFlock.


    Dunno ><

    Jij staat er ook bij :,)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Username: Spookje

    Hoeveel quizen ontworpen: nu zit ik aan 49, in twee reeksen

    Ervaring: Ik schrijf al sinds, weetikhet, sinds ik kán schrijven (al lang :P). Ik heb ook eens op mijn elf jaar meegedaan aan een schrijfwedstrijd, van een uitgeverij. Ze zeiden dat ze m'n verhaal héél goed vonden, maar net niet goed genoeg om uit te geven xD (ik was elf!)

    Leeftijd: 17

    Schrijftaal: Nederlands. Engels voor songteksten (zit in een band)


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    ZUPPER :,)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room