• Ik snap geen ene piep van jongens. Ik vind een jongen leuk , hij flirt altijd met meisjes, met mij dus ook. Op schoolfeest ging hij steeds achter een meisje aan, en een jonge ging achter mij aan .En zegmaar, ik zit gewoon te auwhoeren met de jonge weetje . En dat zag hij. Dan gaat hij me iets van 3 weken negeren ?

    Dat zijn aandachtsgierige jongens. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Dat zijn aandachtsgierige jongens. (:

    Exactly. En als ik jou was zou ik niet eens moeite doen om hem die aandacht te geven :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet alle jongens zijn zo, ik zou een andere jongen zoeken om m'n gedachten op te zetten als ik jou was.

    Poseidon schreef:
    Dat zijn aandachtsgierige jongens. (:


    En van die moet ik gewoon echt kotsen. Die zetten de goede jongens gewoon in de schaduw :S

    OP:
    Ik zou als ik jou was een ander zoeken, iemand die dus wel met je omgaat en dus ook echt zijn aandacht op jou richt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Poseidon schreef:
    Dat zijn aandachtsgierige jongens. (:


    Kill them with kindness.

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    En van die moet ik gewoon echt kotsen. Die zetten de goede jongens gewoon in de schaduw :S

    OP:
    Ik zou als ik jou was een ander zoeken, iemand die dus wel met je omgaat en dus ook echt zijn aandacht op jou richt.


    Dat kan dus niet, makkelijk gezegt dan gedaan. Ik vind hem écht leuk

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    Dat kan dus niet, makkelijk gezegt dan gedaan. Ik vind hem écht leuk

    Hmmm, je weet wel dat hij je hart kan breken?
    Hoewel hij volgens mij wel jalours was dat je met die anderen jongen hebt zitten auwehoeren.
    Praat gewoon een keer met hem, dat is eigenlijk altijd het beste.
    Ik weet dat dat moeilijk is en veel moed vergt, maar ik blijf erbij dat dat het beste is


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sensible schreef:
    Niet alle jongens zijn zo, ik zou een andere jongen zoeken om m'n gedachten op te zetten als ik jou was.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    Dat zijn aandachtsgierige jongens. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    DragonSpirit schreef:
    (...)
    Hmmm, je weet wel dat hij je hart kan breken?
    Hoewel hij volgens mij wel jalours was dat je met die anderen jongen hebt zitten auwehoeren.
    Praat gewoon een keer met hem, dat is eigenlijk altijd het beste.
    Ik weet dat dat moeilijk is en veel moed vergt, maar ik blijf erbij dat dat het beste is


    Waarover? Over die jongen?

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    Waarover? Over die jongen?


    Bijvoorbeeld, ook eventueel hoe jij over hem denkt. Gewoon zeggen waar jij mee zit


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik heb zo'n hekel aan zulke jongens :')
    die zullen bij mij nooit een kans krijgen en ik ook nooit bij hun want ze vinden mij toch niet interessant genoeg xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Bijvoorbeeld, ook eventueel hoe jij over hem denkt. Gewoon zeggen waar jij mee zit


    Begin van schooljaar hoorde ik van heel veel meisjes dat hij mij leuk vond en hij hoorde dat ik hem leuk vond. Maar we deden er niks mee. En als hij me leuk zou vinden, had hij me allang al gevraagd.

    Jennieee schreef:
    en ik ook nooit bij hun want ze vinden mij toch niet interessant genoeg xd


    Waarom zou je uberhaupt moeite doen voor dat soort idioten.

    Ik klink net als een meisje


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Waarom zou je uberhaupt moeite doen voor dat soort idioten.

    Ik klink net als een meisje


    Inddd, maar als je verliefd bent op diegene kan je niet zomaar verliefd worden op een ander. Liefde is zo moeilijk -,-