• Ik hoorde iets over dat een 13jarige meisje genaamd Jane zelfmoord heeft gepleegt omdat selena en justin daten.
    weet iemand het hele verhaal?
    iedereen heeft zo medelijde met haar maar sorry ik meer met selena en Justin, ik bedoel hoe moeten die zich nou voelen! Als iemand zelfmoord om je heeft gepleegd, ik vind het nogal egoistisch van haar, maar dat is mijn mening...
    Xxx
    Guys, iedereen mag hier zijn eigen mening hebben, don't judge anyone!
    P.s ik hoop ook dat het niet waar is, en ja ik vind het ook wel sneu voor dat meisje als het waar is, maar dat hier boven is gewoon mijn mening, dat betekend niet dat ik het niet sneu vind.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 20:53 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Daar sluit ik me bij aan.

    Fanatieke fans kunnen dat gewoon niet hebben.
    Life is hard.


    There's power in the words you whisper.

    OMG zo kansloos x'D Echt dieptriest vind ik dat.

    Oftewel, Selena Gomez en dat jongetje mogen niet samen zijn omdat kleine, wanhopige kindjes daar niet tegenkunnen? Alsjeblieft zeg, dat soort mensen zijn echt psycho and need to get real.


    ars moriendi

    Waar gaat het heen met deze wereld zo halen we 2012 nog niet eens!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jezus, waarom doen mensen dat zeg? Ik word daar zo chaggie van, mensen gaan zelfmoord plegen, omdat hun idool date, misschien nogal gemeen, maar de waarheid. -____-

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 22:19 ]


    -

    KLIK. Ze zeggen dat het fake is, dat geloof ik ook. I mean like, hoe gestoord & depressief ben je wel niet als je zelfmoord gaat plegen als er foto's verschijnen van een zoenende Selena & Justin?


    It's time to be happy again.

    Dat is best wel heel erg ziek als dat je reden is om zelfmoord te plegen :/


    As travars

    Champagne schreef:
    KLIK. Ze zeggen dat het fake is, dat geloof ik ook. I mean like, hoe gestoord & depressief ben je wel niet als je zelfmoord gaat plegen als er foto's verschijnen van een zoenende Selena & Justin?


    Er zijn echt zulke gekke mensen, ken je don't jump van tokio hotel?
    Dat gaat over een meisje dat zelfmoord had gepleegt omdat ze de zanger 'Bill' nooit zou ontmoeten, echt gebeurd. Dan ben je ook behoorlijk ziek...


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Kuyt schreef:
    OMG zo kansloos x'D Echt dieptriest vind ik dat.

    Oftewel, Selena Gomez en dat jongetje mogen niet samen zijn omdat kleine, wanhopige kindjes daar niet tegenkunnen? Alsjeblieft zeg, dat soort mensen zijn echt psycho and need to get real.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OhMyJustin schreef:
    (...)

    Er zijn echt zulke gekke mensen, ken je don't jump van tokio hotel?
    Dat gaat over een meisje dat zelfmoord had gepleegt omdat ze de zanger 'Bill' nooit zou ontmoeten, echt gebeurd. Dan ben je ook behoorlijk ziek...

    Hmm-mm, dat lied is awesome :9~

    Oke, ik ben het wel met je eens.
    Sommige fans overdrijven het gewoon, oke haat dingen sturen is al erg. Haarin elkaar slaan ofzo is heeel erg, maar je eigen leven ontnemen..?:O!!!

    Wierd

    Volgens mij moet er wel meer achter zitten. Voor zoiets ga je toch geen zelfmoord plegen? :s


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ololol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Fake.


    -