• Ik hoorde iets over dat een 13jarige meisje genaamd Jane zelfmoord heeft gepleegt omdat selena en justin daten.
    weet iemand het hele verhaal?
    iedereen heeft zo medelijde met haar maar sorry ik meer met selena en Justin, ik bedoel hoe moeten die zich nou voelen! Als iemand zelfmoord om je heeft gepleegd, ik vind het nogal egoistisch van haar, maar dat is mijn mening...
    Xxx
    Guys, iedereen mag hier zijn eigen mening hebben, don't judge anyone!
    P.s ik hoop ook dat het niet waar is, en ja ik vind het ook wel sneu voor dat meisje als het waar is, maar dat hier boven is gewoon mijn mening, dat betekend niet dat ik het niet sneu vind.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 20:53 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Pinocchio schreef:
    Mmm?

    ^
    Read this post.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat erg dat mensen daar op zo'n manier tegenover staan...

    Edit: *leest post boven haar*
    Oké, dat is gewoon zielig. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 10:16 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gestoord en heel ziek. Ik had gehoord omdat het ging om die foto's uit hawaii, waar 'Jelena' half seksend op het strand ligt ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh haha, ik lees net die twitlonger. 8D.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik hoop dat dat niet waar is, maar als het wel waar is, vind ik het echt belachelijk. Ze zou het leven dat ze heeft moeten waarderen, wat een onzin om daarom zelfmoord te plegen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het is gewoon gestoord.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik begrijp wel dat ze verdrietig is maar zw plegen? dat gaat er toch over.
    Waarschijnlijk wou ze ook gewoon aandacht en ze zeggen dat ze aan een hartaanval is gestorven.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Het is een leugen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Srsly, wat ongelofelijk zielig als mensen daar een leugen om heen gaan bouwen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben het met je eens, maar volgens mij was het fake en heeft ze niet daaróm zelfmoord gepleegt. En ik vind het ook zieliger voor Selena en Justin.


    And you made me love a little less.

    Ga nou niet zeiken dat zij gestoord is. De meeste van ons zijn toch ook wel een depressief geweest? Ik weet niet hoor, het is haar keuze.


    Kill them with kindness.

    Harrison schreef:
    Fanatieke fans kunnen dat gewoon niet hebben.
    Life is hard.


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind het nogal... overdreven. I mean: Hij is toch onbereikbaar, dus waarom zou je zelfmoord plegen als hij een vriendin heeft?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    C18 schreef:
    (...)
    ^
    Read this post.

    ik vind het zielig voor dat meisje zij krijgt een hart aanval en gelijk word er gezegt dat ze zelfmoord heeft gepleegd omdat ik vind dat gewoon zielig voor haar zelf en iedereen on haar heen die moeten nu leven met deze domme roddel


    Shoganai i ne~

    Levenloos
    letterlijk


    Only those who listen can hear