• Ik hoorde iets over dat een 13jarige meisje genaamd Jane zelfmoord heeft gepleegt omdat selena en justin daten.
    weet iemand het hele verhaal?
    iedereen heeft zo medelijde met haar maar sorry ik meer met selena en Justin, ik bedoel hoe moeten die zich nou voelen! Als iemand zelfmoord om je heeft gepleegd, ik vind het nogal egoistisch van haar, maar dat is mijn mening...
    Xxx
    Guys, iedereen mag hier zijn eigen mening hebben, don't judge anyone!
    P.s ik hoop ook dat het niet waar is, en ja ik vind het ook wel sneu voor dat meisje als het waar is, maar dat hier boven is gewoon mijn mening, dat betekend niet dat ik het niet sneu vind.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 20:53 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Waar gaat het heen met de wereld...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Gestoord!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    whuuuuuut o_______________________________________________________o
    oke ik denk dat het fake is, maar stél dat het waar is, dan vind ik die persoon behoorlijk egoïstisch -.-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GUSS schreef:
    Jezus, waarom doen mensen dat zeg? Ik word daar zo chaggie van, mensen gaan zelfmoord plegen, omdat hun idool date, misschien nogal gemeen, maar de waarheid. -____-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kansloos


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als het ècht zo is vind ik niet dat jullie deze comments moeten plaatsen.
    Als Justin zóveel voor dit meisje betekende dat ze haar leven opgaf is dat gewoon een hele verdrietige situatie voor het meisje en je weet ook niet wat er speelde als het echt zo is. Misschien had ze al last van depressies en dergelijke en was dit de druppel die de emmer deed overlopen.
    Je kunt geen oordeel geven over iets waar je geen verdere informatie van kent en niemand van ons kent dit meisje. Ook vind ik dat jullie niet zo simpel moeten denken over zelfmoord en niet alleen zeggen dat ze kansloos, gestoord en Overobsessed is.
    Zelfmoord is niet egoïstisch, want dat meisje heeft er blijkbaar zoveel pijn aan gehad dat haar idool met een ander ging dat ze niet meer wilde leven. Dan denk je niet alleen aan jezelf.
    àls het waar is natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 23:52 ]

    EstrellaVida schreef:
    Daar sluit ik me bij aan.


    None but ourselves can free our minds.

    Relapse schreef:
    Als het ècht zo is vind ik niet dat jullie deze comments moeten plaatsen.
    Als Justin zóveel voor dit meisje betekende dat ze haar leven opgaf is dat gewoon een hele verdrietige situatie voor het meisje en je weet ook niet wat er speelde als het echt zo is. Misschien had ze al last van depressies en dergelijke en was dit de druppel die de emmer deed overlopen.
    Je kunt geen oordeel geven over iets waar je geen verdere informatie van kent en niemand van ons kent dit meisje. Ook vind ik dat jullie niet zo simpel moeten denken over zelfmoord en niet alleen zeggen dat ze kansloos, gestoord en Overobsessed is.
    Zelfmoord is niet egoïstisch, want dat meisje heeft er blijkbaar zoveel pijn aan gehad dat haar idool met een ander ging dat ze niet meer wilde leven. Dan denk je niet alleen aan jezelf.
    àls het waar is natuurlijk.


    Jij hebt alles al gezegt wat er te zeggen valt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Relapse schreef:
    Als het ècht zo is vind ik niet dat jullie deze comments moeten plaatsen.
    Als Justin zóveel voor dit meisje betekende dat ze haar leven opgaf is dat gewoon een hele verdrietige situatie voor het meisje en je weet ook niet wat er speelde als het echt zo is. Misschien had ze al last van depressies en dergelijke en was dit de druppel die de emmer deed overlopen.
    Je kunt geen oordeel geven over iets waar je geen verdere informatie van kent en niemand van ons kent dit meisje. Ook vind ik dat jullie niet zo simpel moeten denken over zelfmoord en niet alleen zeggen dat ze kansloos, gestoord en Overobsessed is.
    Zelfmoord is niet egoïstisch, want dat meisje heeft er blijkbaar zoveel pijn aan gehad dat haar idool met een ander ging dat ze niet meer wilde leven. Dan denk je niet alleen aan jezelf.
    àls het waar is natuurlijk.

    Hier valt niks meer aan toe tevoegen


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Desilio schreef:
    Waar gaat het heen met deze wereld zo halen we 2012 nog niet eens!

    Kuyt schreef:
    OMG zo kansloos x'D Echt dieptriest vind ik dat.

    Oftewel, Selena Gomez en dat jongetje mogen niet samen zijn omdat kleine, wanhopige kindjes daar niet tegenkunnen? Alsjeblieft zeg, dat soort mensen zijn echt psycho and need to get real.


    Ik denk dat jij je niet goed in kan leven in dat meisje. Mischien is ze al een paar x naar een concert geweest en dus Justin ontmoet. Daar is ze verliefd geworden en nu is ze haar Liefde kwijt!


    Firm believer of all that is magic

    Het kan maarzo dat het fake is. Iig las ik ergens dat ze geen zm heeft gepleegd, maar een hartaanval heeft gehad.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Pinocchio schreef:
    Mmm?
    Als dat zo is... dan ben ik echt kwaad op de Bieber-fans. Dat kind zou zich in haar graf nu keren.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het is wel een beetje overdreven om zelfmoord te plegen. Ik snap dat ze verdrietig is enzo, maar zulke meiden moeten gewoon even de keiharde waarheid te horen krijgen- Hij zal nooit met je daten. Er is natuurlijk een mogelijkheid maar die is wel heel mini. Maar ik las net dat het niet waar is, dus nu heb ik echt medelijden met Jane. Ze gebruik háár dood gewoon als excuus dat Justin en Selena niet samen mogen zijn.. De gene die dat hebben bedacht zijn echt verekte zielig.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 9:20 ]


    Forever.

    GeniusFerb schreef:
    (...)

    Ik denk dat jij je niet goed in kan leven in dat meisje. Mischien is ze al een paar x naar een concert geweest en dus Justin ontmoet. Daar is ze verliefd geworden en nu is ze haar Liefde kwijt!


    Verliefd? Ze dacht toch niet echt dat hij haar wilde? 0,0001 % ofzo?
    Noujaah