• Oke ik zit dus met een dilemma of een probleem of hoe je dit kan noemen.
    Ik heb like een maand terug een meisje leren kennen via via, en we hadden het vet leuk op msn en hyves enzo, al vanaf het eerste moment. En we gaan deze zomer samen afspreken in de Efteling, like a date. Maar ik voel me sirieus helemaal niks tegen over haar. Ze zei dat ze heel erg op uiterlijk viel enzo, en toen ging ze allemaal dingen opnoemen die ik niet had. We hebben wel gewoon videogesprek gedaan maar ik ben echt bang dat ze me niet leuk vind. En ze had het er ook over dat ze naar een feest zou gaan en daar misschien 'hotte leeftijdsgenoten' zou ontmoeten, terwijl wij maar 1 jaar verschillen. Ook gaat ze vaak uit en alles terwijl ik niet van uitgaan houd, dus ik kan nooit zoiets vertellen . :I Nouja het probleem is dus dat ik super onzeker ben en bang dat ik straks dus voor niks met haar afspreek, omdat het misschien toch niet wat gaat worden enzo.
    Natuurlijk is dit nog maar via internet en webcam enzo, maar we kunnen dan als het toch wat zou worden ook nog wel vaker meeten, of naar elkaar toe en dat soort dingen.
    Pfff ik voel me echt onzeker.

    LANG SAAI VERHAAL IS LANG EN SAAI EN DOM.

    Ik moest toch even mijn ei kwijt. :')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Niet zo onzeker zijn! Gewoon meeten (: Ik zeg altijd een nee heb je, een ja kun je krijgen. Je mag niet zo twijfelen over jezelf. Je hebt waarschijnlijk al veel over jezelf tegen haar verteld en ze heeft je al via de cam gezien. Dus ze moet je wel leuk vinden (: Vrienden blijven is toch ook heel leuk?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon jezelf blijven. En zie wat er dan komt (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Tranquillity schreef:
    Niet zo onzeker zijn! Gewoon meeten (: Ik zeg altijd een nee heb je, een ja kun je krijgen. Je mag niet zo twijfelen over jezelf. Je hebt waarschijnlijk al veel over jezelf tegen haar verteld en ze heeft je al via de cam gezien. Dus ze moet je wel leuk vinden (: Vrienden blijven is toch ook heel leuk?

    Ja daar heb je gelijk in ;D
    Hmm nu ik even nadenk zijn er eigenlijk al wel wat punten wat ze leuk vind x'D /minder onzeker/ En vrienden blijven is inderdaad ook wel leuk ja. (:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 21:15 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Sabertooth schreef:
    Gewoon jezelf blijven. En zie wat er dan komt (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Tranquillity schreef:
    Niet zo onzeker zijn! Gewoon meeten (: Ik zeg altijd een nee heb je, een ja kun je krijgen. Je mag niet zo twijfelen over jezelf. Je hebt waarschijnlijk al veel over jezelf tegen haar verteld en ze heeft je al via de cam gezien. Dus ze moet je wel leuk vinden (: Vrienden blijven is toch ook heel leuk?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.