• Als degene die je mag offline gaat. JA IK HEB HET OVER JOU ROBBERT (Solitario) Oké, stalk hem maar niet xd. Daar is hij te cute voor

Wie heeft dat btw ook vaak.

[ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 11:56 ]

It's hard to hold a candle in the cold November Rain

Amaterasu schreef:
    (...)
    Heel fijn dat ze dit topic hebben aangemaakt, maar ik weet zeker dat 99% van dit topic spam is en van spam hebben andere mensen last, waaronder ik.

dan is daar een simpele oplossting voor
    GEWOON DIT TOPIC NIET AANKLIKKEN XD

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Jennieee schreef:
    (...)

Same thoughts(krul)

Jennieee schreef:
    (...)

Voorspelbare reactie

Goed, aangezien het al een tijd boven aan bij de topics stond, vroeg ik me toch af wat voor een nuttige informatie dit topic zou bevatten, anders zou het niet zo populair zijn toch? Helaas maakte ik denkfout, wat dit topic is totaal ondergespamt door een stelletje zielie aandachtzoekers.

Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

Ik mag toch mijn mening zeggen?
    en ga lekker iemand anders zijn gastenboek lezen -.-

Some angels have no wings.

Amaterasu schreef:
    (...)
    Voorspelbare reactie

Goed, aangezien het al een tijd boven aan bij de topics stond, vroeg ik me toch af wat voor een nuttige informatie dit topic zou bevatten, anders zou het niet zo populair zijn toch? Helaas maakte ik denkfout, wat dit topic is totaal ondergespamt door een stelletje zielie aandachtzoekers.

En dat lees jij helemaal door I mean je kon ook alleen de beginpost lezen en weg gaan. Ik zoek geen aandacht, alleen van Robbert & JENNEHH die zijn gewoon lekker.

Captain schreef:
    (...)
    Louisaaa heeft er niet echt iets mee te maken, want ik heb dat gezegd.
    En ik antwoordde gewoon op haar vraag, ik ben jou in ieder geval geen verklaring schuldig. Ik zeg wat ik wil, ik denk wat ik wil, en ja, ik ben ook achterbaks als ik wil.
    Als je tegen iedereen vertelt wat je van hem of haar denkt, dan kom je ook niet ver, haha.

Jammer, ik had het denk ik op dit topic na goed met je kunnen vinden,

We're all mad here.

Ondertussen ga ik eten en ga ik zometeen weer verder met mijn punt duidelijk te maken, aangezien sommige mensen te weinig hersens hebben om door te hebben dat dit topic niet alleen storend is voor mij, louisa en captain, maar voor heel quizlet.

Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

Solitario schreef:
    (...)
    Jammer, ik had het denk ik op dit topic na goed met je kunnen vinden,

Ach ja, je kan niet altijd alles krijgen wat je wil hé. Geen idee waar dit op slaat.

Where there is a sea there are pirates...

Maar kijk ik ben dus "Op ruzie uit" omdat ik reageer en mijn mening zeg. Fail-

Amaterasu zei op 27 mei 2011 - 17:02:

Ondertussen ga ik eten en ga ik zometeen weer verder met mijn punt duidelijk te maken, aangezien sommige mensen te weinig hersens hebben om door te hebben dat dit topic niet alleen storend is voor mij, louisa en captain, maar voor heel quizlet. .

Mee eens.

Zal ik hier een slotje op gooien of het verplaatsen naar Off-Topic 8)

"I shut my eyes in order to see.'

Amaterasu schreef:
    (...)
    Voorspelbare reactie

wij zijn geen aandachtzoekers (krul) wij willen gewoon plezier en THATS IT. ben je een aandachtzoeker als je lol hebt met vrienden? dit is één topic lieve schat en niet het hele forum

Recidivism zei op 27 mei 2011 - 17:03:

Maar kijk ik ben dus "Op ruzie uit" omdat ik reageer en mijn mening zeg. Fail- .

Je lokt ruzie uit ja, en deze topic is heel irritant. Het is gewoon een feit.

Amaterasu schreef:
    Ondertussen ga ik eten en ga ik zometeen weer verder met mijn punt duidelijk te maken, aangezien sommige mensen te weinig hersens hebben om door te hebben dat dit topic niet alleen storend is voor mij, louisa en captain, maar voor heel quizlet.

Ik heb genoeg hersencellen beter houd je je bek over mij want je kent me niet eens. Dus ga gewoon uit dit topic en get a life en laat me met rust. Het begon als een leuk topic maar sommige moeten et gewoon verpesten ach ja dat is RL en dan op hun tenen getrapt zijn als ik terug reageer. Dat gaat niet alleen over jou hoor.

Barbossa schreef:
    Zal ik hier een slotje op gooien of het verplaatsen naar Off-Topic 8)

ik zeg offtopic al is die beslissing voor sexy nikki (nerd)