• Als degene die je mag offline gaat. JA IK HEB HET OVER JOU ROBBERT (Solitario) Oké, stalk hem maar niet xd. Daar is hij te cute voor

    Wie heeft dat btw ook vaak.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 11:56 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    DragonSpirit schreef:
    Okey dit is echt een rare wereld.
    Meisjes die jongens stalken ipv andersom.

    Solitario, je bent officeel in de 7de hemel.
    Enjoy xD

    Is dat raar, overkomt me nou altijd! XD


    @Nikki maar je moeder laat mij ook niet binnen nu weet je nog! XD


    We're all mad here.

    Solitario schreef:
    (...)
    Is dat raar, overkomt me nou altijd! XD


    Tis ongewoont, maar niet onplezierig XD

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 22:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jullie kunnen wel gaan welles-nietussen maar Robert is en blijft van mij. Ik heb hem geadopteerd dus ik heb uithuwrecht. Ghehe (krul). En daarvoor was hij mijn man en mijn geheime lover, wat mij dan stiekem tot pedofiel bestempeld. En daarom ben ik nu maar zijn moeder (pirate). -damn.. als ik dat zo terug lees klinkt het wel echt zwaar fucked up :'DDD-


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    Jullie kunnen wel gaan welles-nietussen maar Robert is en blijft van mij. Ik heb hem geadopteerd dus ik heb uithuwrecht. Ghehe (krul). En daarvoor was hij mijn man en mijn geheime lover, wat mij dan stiekem tot pedofiel bestempeld. En daarom ben ik nu maar zijn moeder (pirate). -damn.. als ik dat zo terug lees klinkt het wel echt zwaar fucked up :'DDD-


    OMG, Whahahahahahaha


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DragonSpirit schreef:
    Okey dit is echt een rare wereld.
    Meisjes die jongens stalken ipv andersom.

    Solitario, je bent officeel in de 7de hemel.
    Enjoy xD


    ja..... xD Naja de meisjes laten zich vaak stalken, hoeven hun niks meer te doen (A) :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    INDICA schreef:
    Jullie kunnen wel gaan welles-nietussen maar Robert is en blijft van mij. Ik heb hem geadopteerd dus ik heb uithuwrecht. Ghehe (krul). En daarvoor was hij mijn man en mijn geheime lover, wat mij dan stiekem tot pedofiel bestempeld. En daarom ben ik nu maar zijn moeder (pirate). -damn.. als ik dat zo terug lees klinkt het wel echt zwaar fucked up :'DDD-


    Maar Ellen is zijn echte moeder Zijn vader is hung. Waarna hij is geadopteerd door Marleen, like dah xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    uh lol.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    uh lol.


    ars moriendi

    INDICA schreef:
    Jullie kunnen wel gaan welles-nietussen maar Robert is en blijft van mij. Ik heb hem geadopteerd dus ik heb uithuwrecht. Ghehe (krul). En daarvoor was hij mijn man en mijn geheime lover, wat mij dan stiekem tot pedofiel bestempeld. En daarom ben ik nu maar zijn moeder (pirate). -damn.. als ik dat zo terug lees klinkt het wel echt zwaar fucked up :'DDD-

    Dan ben ik vanaf nu zijn maîtresse.

    Uwl.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barbossa schreef:
    (...)
    Dan ben ik vanaf nu zijn maîtresse.

    Uwl.


    Maar hij is getrouwd met me en we hebben een kind maar als dat zo is ga ik lekker ook vreemd met hem>


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Okay nikki door die foto, vraag ik een scheiding aan. :'DDDD!


    We're all mad here.

    Solitario schreef:
    Okay nikki door die foto, vraag ik een scheiding aan. :'DDDD!


    Maar dude je blijkt vreemd te gaan met Kirsten en Nynk dan mag ik ook vreemd gaan heuwr.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    (...)

    Maar dude je blijkt vreemd te gaan met Kirsten en Nynk dan mag ik ook vreemd gaan heuwr.

    JE KENT ZE TOCH, ik ga bekend! : (. Luister lief, ik weet niet beter ik ben opgegroeid met blijkbaarseks? met Kirsten en Nynk. : o


    We're all mad here.

    Solitario schreef:
    (...)
    JE KENT ZE TOCH, ik ga bekend! : (. Luister lief, ik weet niet beter ik ben opgegroeid met blijkbaarseks? met Kirsten en Nynk. : o


    Ik ken ze niet xd Ik keek op hun profiel voor de namen DAH. Tss dan mag ik dus vreemdgaan.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    (...)

    Ik ken ze niet xd Ik keek op hun profiel voor de namen DAH. Tss dan mag ik dus vreemdgaan.

    Als dat jou gelukkig maakt ( : !


    We're all mad here.