Dit zijn de punten van drie juryleden. Ik heb gezien dat de punten erg kunnen variëren, vooral bij het puntje alinea's - wat ik op zich vrij vreemd vind. Maar goed, het kan dus zijn dat één jurylid het goed vond en de andere net heel erg slecht. Als je je niet kunt vinden in de commentaar van de juryleden (wat ik begrijp, want wij zijn het ook niet altijd eens met elkaar of onze collega's) - of de korte toelichtingen spreken elkaar tegen - dan hoef je jezelf ook niet te forceren om iets te veranderen natuurlijk.

De punten zijn afgerond volgens de afrondingsregels tot op één cijfer na de komma.
Bv:
8,5426987 = 8,5
8,5686547 = 8,6

De korte toelichting van de jury is volledig anoniem.

Naamsveranderingen worden niet meer doorgevoerd nadat het hoofdstuk online is gekomen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Lorem

    Hooi!
    Even over mijn punten, dit klopt niet.
    Zij wil is correct, zij wilt niet.
    Er wordt als voorbeeld gezegd dat zij wil fout is.
    Dat is geen fout, dus eigenlijk klopt mijn grammatica wel... En heeft de jury verkeerd beoordeeld. Sorry dat ik deze competitie scherp neem, maar met feedback wil ik wel goed feedback krijgen, en geen vage verkeerde shit.


    https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/hij-wil-hij-wilt

    Het klopt op die manier, maar welk jurylid het als fout heeft aangegeven weet ik niet. Ik zal eens kijken wat ik kan bespreken met Atrox erover. Oké?

    8 jaar geleden
  • F4Nina

    Jammer maar ja. Zelf vind ik one shots best moeilijk om te schrijven, ik zal proberen voor opdracht 2 mijn uiterste best te doen. Misschien ben ik door mijn inspiratie wat dingen vergeten en keek ik over aantal dingetjes heen, want normaal gesproken zijn de enige foutjes in mijn hoofdstukken de punten en komma's. (;

    8 jaar geleden
  • Scara

    Hooi!
    Even over mijn punten, dit klopt niet.
    Zij wil is correct, zij wilt niet.
    Er wordt als voorbeeld gezegd dat zij wil fout is.
    Dat is geen fout, dus eigenlijk klopt mijn grammatica wel... En heeft de jury verkeerd beoordeeld. Sorry dat ik deze competitie scherp neem, maar met feedback wil ik wel goed feedback krijgen, en geen vage verkeerde shit.

    8 jaar geleden
  • Nanor

    Ik wil even zeggen dat ik het heel tof vind dat we het commentaar van de jury er ook bij krijgen, want dat is altijd wel heel leerzaam.

    8 jaar geleden
  • Galactica

    Spijtig, maar ja. Toch wel een dikke (Y) voor alle mensen boven de 40. (en er onder ook natuurlijk!!!)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen