Uitslag Eerste Ronde
Dit zijn de punten van drie juryleden. Ik heb gezien dat de punten erg kunnen variëren, vooral bij het puntje alinea's - wat ik op zich vrij vreemd vind. Maar goed, het kan dus zijn dat één jurylid het goed vond en de andere net heel erg slecht. Als je je niet kunt vinden in de commentaar van de juryleden (wat ik begrijp, want wij zijn het ook niet altijd eens met elkaar of onze collega's) - of de korte toelichtingen spreken elkaar tegen - dan hoef je jezelf ook niet te forceren om iets te veranderen natuurlijk.
De punten zijn afgerond volgens de afrondingsregels tot op één cijfer na de komma.
Bv:
8,5426987 = 8,5
8,5686547 = 8,6
De korte toelichting van de jury is volledig anoniem.
Naamsveranderingen worden niet meer doorgevoerd nadat het hoofdstuk online is gekomen.
De punten zijn afgerond volgens de afrondingsregels tot op één cijfer na de komma.
Bv:
8,5426987 = 8,5
8,5686547 = 8,6
De korte toelichting van de jury is volledig anoniem.
Naamsveranderingen worden niet meer doorgevoerd nadat het hoofdstuk online is gekomen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
@Laryanue
8 jaar geledenHet jurylid dat dit heeft gezegd, had volgens mij nog steeds een 10 gegeven voor uitvoering en heeft er dus geen punten voor afgetrokken. Mosschien was het woordenaantal voor haar persoonlijk te veel of heeft ze er in het topic over gelezen.
Er stond ook in het topic dat ieder jurylid daar zelf een marge aan mocht stellen en zelf mocht kijken hoe streng je daarmee bent.
8 jaar geledenAls fout ook nog even: er staat jammer dat je teveel woorden hebt..
8 jaar geledenMaar in het topic werd mij gezegd dat je er 100 woorden af mocht zitten zonder dat er punten werden afgehaald :')
Dit heb ik niet fout gerekend in ieder geval. 8 jaar geleden
Ik had als opmerking gegeven dat het juist zij wil is, en in het verhaal staat zij wilt, wat dus fout is
8 jaar geleden