• hello liefies

    ik schaam me nu gewoon wat er is gebeurt met me.
    Ik had zaterdag namelijk een feestje van het vriendje van mijn bf, en ik heb te veel gedronken. En ben totaal out gegaan, er was politie en ambulance en iedereen huilen. Ik was zo bang dat ik dood ging en ik wou opstaan maar niks werkte meer, mijn hele lichaam leek gewoon slap. Ik herinner me nog hoe ik in de ambulance lag en dat er van die knoppen op mijn buik en borsten(daarboven) geplakt werden. Ik kreeg zo'n prikje in mijn vinger en zo'n ding der aan.
    Ik ben zó stom geweest om te drinken, ook omdat ik zo jong ben.
    En ik schaam me nu compleet ook tegen over die ouders en ik ga woensdag langs bij hun om mijn excuus aan te bieden want die waren ook helemaal ongerust.

    Alleen ik ben voel me nu nog steeds niet lekker en ik wou het even laten weten aan jullie.
    Ik weet ook wel dat het dom was enz,
    En het ergste is dat ik er niks meer aan kan veranderen.

    Ik hoop dat jullie een stuk slimmer zijn dan mij en dat jullie ondanks mijn stomme actie toch nog een beetje van mij houden (cat)

    xxx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    AH FOOL.

    Beterschap enzo.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Niet zo slim :S
    Ik hou nog wel van je hoor (ik ken je niet eens :X)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Iedereen heeft z'n acties waar hij/zij later spijt van heeft, en geloof me dit is nog niet veel als je mijn verhalen allemaal aanhoort


    Firm believer of all that is magic

    lolz. ik ben ook 15 en heb alleen maar gedronken totdat ik niet fatsoenlijk kon lopen/om de 5 min naar de wc moest/ik alles zag rond draaien. volgend jaar, COMA ZUIPEN. ok grapje.
    anyway, niet slim, beterschap.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 19:16 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is al knap van je dat je bij die ouders langs gaat. Iedereen maakt wel dingen mee waar ze later spijt van hebben. Heb ik ook zo vaak. Natuurlijk was dit erg maar je moet je erover heen zetten. Als mensen erover beginnen is dit misschien kut maar dat gaat wel over.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Achja, het besef bij jou is er in elk geval al :]
    M'n moeder werd al kwaad toen ik een dopje pina colada nam (over een paar maandan word ik 19). so succes met je ouders :]


    No growth of the heart is ever a waste

    lol, ik kan nu een hele preek gaan houden van dat het slecht is om om zo'n jonge leeftijd al te gaan comazuipen, voor je hersenen onder andere en..

    beterschap& je hebt er toch spijt van? dat is het belangrijktste. Het zou wat zijn als het je niks kon schelen dat iedereen zo geschrokken was etc.
    :)


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    GeniusFerb schreef:
    Iedereen heeft z'n acties waar hij/zij later spijt van heeft, en geloof me dit is nog niet veel als je mijn verhalen allemaal aanhoort


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    *zucht*.. Maat houden, wat is daar toch zo lastig aan.. -_-


    ars moriendi

    Je ziet tenminste in wat je gedaan hebt! (;
    Beterschap nog O:


    Me so good.

    Toch al heel goed dat je bij hen langs zal gaan ;D Hoe oud ben je dan?
    Lijkt me wel een hele enge ervaring. :s


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik hoop dat je hiervan leert.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Da's gevaarlijk! Je mag blij zijn dat je nog leeft.

    En wees maar gerust dat ik dat niet doe. Ben nog nooit zat of aangeschoten geweest want ik lust niets met alcohol. O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Omg sommige mensen hier denken echt dat ze stoer zijn?
    Anyway. Nee, ik heb dingen gedaan die ik achteraf beter niet had kunnen doen, maar dít dan ook weer niet. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ASDRFGLAME schreef:
    Omg sommige mensen hier denken echt dat ze stoer zijn?
    Anyway. Nee, ik heb dingen gedaan die ik achteraf beter niet had kunnen doen, maar dít dan ook weer niet. :'D


    uhm bedoel je dat ik dacht dat het stoer was? of dat ik denk dat ik stoer ben .. nou dat klopt niet hoor :')

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 22:17 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~