• Ja!Wie o wie?Kent alle liedjes maar dan ook alle liedjes,ook die hij heeft gecovert,van Justin?Wie het hieronder kan schrijven,krijg een applaus van me n.n

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 19:08 ]


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Mweh volgens mij ken ik alle liejdes van hem en een par gecoverd maar niet alle gecoverd

    Lol ik wil ze niet eens allemaal kennen :D
    Ik ken alleen Baby en Never say never (als dat al een liedje is :S)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik hoef ze niet te kennen (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oh god nee. De laatste keer dat ik het in m'n suicidale kop haalde om 'Baby' op te zetten had ik daar twee dagen lang de naschokken van.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Oh god nee. De laatste keer dat ik het in m'n suicidale kop haalde om 'Baby' op te zetten had ik daar twee dagen lang de naschokken van.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    C18 schreef:
    Oh god nee. De laatste keer dat ik het in m'n suicidale kop haalde om 'Baby' op te zetten had ik daar twee dagen lang de naschokken van.


    Oh,leuk:"D


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    C18 schreef:
    Oh god nee. De laatste keer dat ik het in m'n suicidale kop haalde om 'Baby' op te zetten had ik daar twee dagen lang de naschokken van.


    They fell in love, didn't they?

    Ja(H)

    niet alle maal maar wel heeeeeel veeel:)


    iedereen belooft me van alles, maar niemand komt dat na !

    C18 schreef:
    Oh god nee. De laatste keer dat ik het in m'n suicidale kop haalde om 'Baby' op te zetten had ik daar twee dagen lang de naschokken van.


    Only those who listen can hear

    Allemaal =D <3


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    gelukkig ken ik er maar twee XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    C18 schreef:
    Oh god nee. De laatste keer dat ik het in m'n suicidale kop haalde om 'Baby' op te zetten had ik daar twee dagen lang de naschokken van.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    K kn er wel heelveell maar kdenk niey allemaal


    I'm short

    Dat zijn er... veel.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~