• Weet niet of het goed staat

    Maar ik vind het gewoon moeilijk om mijn ''zus'' mijn echte zus te noemen. Omdat ze sinds 3 jaar geleden voor problemen heeft gezorgd enzo. Mij heel erg veel pijn heeft gedaan. Ze woonde 2 jaar niet meer thuis, ze kwam alleen thuis als ze nergens anders meer welkom was. En sinds kort woont ze weer bij ons. Ik vind het gewoon heel moeilijk. Als ze zegt ''Heej wil je naar MIJN kamer gaan'' Dan heb ik altijd zo iets van WTF jou kamer? Je komt hier alleen als je geen onderdak hebt. Ik heb ook altijd gezegd dat we maar met 4 mensen thuis woonde en niet 5. Ik heb haar nooit als ene echte zus gezien. En nu is ze ver plan om hier te blijven. Maar ik weet niet ik vind het gewoon heel erg moeilijk. En mijn andere zus zegt dat ik me gewoon aanstel. Sorry dit moest er ff uit

    Zoltan schreef:
    Praat er over met je ouders?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    USB schreef:
    (...)Hoe oud is ze ongeveer?Als ze rond de 20 is kan het zijn dat ze met gemengde gevoelens zit en aan de ene kant zich zelf te oud vind om nog bij jullie te wonen maar ook te moelijk om weg te gaan,misschin wisselt het daarom altijd zo
    Ja ze word bijna 20. Maar weglopen en al die shit is al begonnen op der 16de. En dat ze zich oud voelt dat is niet waar. Ze heeft zelf gezegd dat ze me ouders haat en alles dat ze daarom niet thuis wil wonen. Ze haat ons de familie iedereen maar als het er op neerkomt hou ze wel ineen van ons

    xSummerRain schreef:
    (...)
    Dan weet ik het ook niet meer. Veel sterkte in ieder geval <3
    Dankjewel :3

    Positive schreef:
    (...) Ja ze word bijna 20. Maar weglopen en al die shit is al begonnen op der 16de. En dat ze zich oud voelt dat is niet waar. Ze heeft zelf gezegd dat ze me ouders haat en alles dat ze daarom niet thuis wil wonen. Ze haat ons de familie iedereen maar als het er op neerkomt hou ze wel ineen van ons
    Misschin klinkt het hard maar al eens de psygiator geprobeert voor haar.Misschin heeft ze een psygische stoornis en heeft ze daarom woestbuien(als ze dat heeft)Ik had vroeger ook vaak ruzie met mijn ouders en later bleek dat ik ADHD had


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)Misschin klinkt het hard maar al eens de psygiator geprobeert voor haar.Misschin heeft ze een psygische stoornis en heeft ze daarom woestbuien(als ze dat heeft)Ik had vroeger ook vaak ruzie met mijn ouders en later bleek dat ik ADHD had
    Geprobeerd:'D Nee mijn zus is niet gek maar raar en daarom kan ik niet met der opschieten

    Positive schreef:
    (...)Geprobeerd:'D Nee mijn zus is niet gek maar raar en daarom kan ik niet met der opschieten
    Laten we maar hopen dat een een vervroegde midlife-crisis is :')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)Laten we maar hopen dat een een vervroegde midlife-crisis is :')
    haha ja

    Oooh dat is idd erg moeilijk. Maar je moet haar proberen om haar nog een kans te geven <333


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    Oooh dat is idd erg moeilijk. Maar je moet haar proberen om haar nog een kans te geven <333
    Na 3763465 keer kansen gevenn is het denk ik wel gnoeg?

    Positive schreef:
    (...) Na 3763465 keer kansen gevenn is het denk ik wel gnoeg?

    Ooh sorry hoor dat wist ik niet :$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Ooh sorry hoor dat wist ik niet :$
    Geefniet :3

    Je kan altijd bij me terecht dat als eerste
    Ik zou proberen er met je ouders en je zus over te praten
    Leg uit wat je ervan vindt
    Ik heb er niet echt ervaring mee dus ik weet niet hoe het is , maar ik wens je wel succes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Positive schreef:
    (...) Geefniet :3

    Gelukkig ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Gelukkig ;D
    haha, lol

    Positive schreef:
    (...)haha, lol

    hihihiii ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.