• Weet niet of het goed staat

    Maar ik vind het gewoon moeilijk om mijn ''zus'' mijn echte zus te noemen. Omdat ze sinds 3 jaar geleden voor problemen heeft gezorgd enzo. Mij heel erg veel pijn heeft gedaan. Ze woonde 2 jaar niet meer thuis, ze kwam alleen thuis als ze nergens anders meer welkom was. En sinds kort woont ze weer bij ons. Ik vind het gewoon heel moeilijk. Als ze zegt ''Heej wil je naar MIJN kamer gaan'' Dan heb ik altijd zo iets van WTF jou kamer? Je komt hier alleen als je geen onderdak hebt. Ik heb ook altijd gezegd dat we maar met 4 mensen thuis woonde en niet 5. Ik heb haar nooit als ene echte zus gezien. En nu is ze ver plan om hier te blijven. Maar ik weet niet ik vind het gewoon heel erg moeilijk. En mijn andere zus zegt dat ik me gewoon aanstel. Sorry dit moest er ff uit

    Praat er over met je ouders?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik vind al zeker niet dat je, je aanstelt maar misschien moet je gewoon even voor jezelf zeggen, ze is en blijft mijn zus.

    anyway veel sterkte nog (flower)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind niet dat je je aanstelt. Het is begrijpelijk dat je haar niet zo beschouwd en dat hoeft ook niet. Ik zou de situatie laten zoals het is. Ik denk dat je het na een tijdje gewoon vanzelf gewoon wordt.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:10 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Schat, als je wilt praten moet je het gewoon zeggen, want ik maak hetzelfde mee als jij. xo


    We accept the love we think we deserve.

    Zoltan schreef:
    Praat er over met je ouders?
    Heb ik al zo vaak gedaan

    Je stelt je niet aan, hoor. Het is begrijpelijk dat je het moeilijk hebt, maar ik zou het toch proberen. Misschien beter eens praten met je ouders?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:14 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Marquise schreef:
    ik vind al zeker niet dat je, je aanstelt maar misschien moet je gewoon even voor jezelf zeggen, ze is en blijft mijn zus.

    anyway veel sterkte nog (flower)


    love is love, love is you, i love love, so i love you.

    xSummerRain schreef:
    Het blijft wel je zus. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar ik zou het toch proberen als ik jou was.
    Maar het is ook weer zo van elke keer als ik haar weer ene kans geef is ze weer weg.

    Hoelang is ze bij jou al?Geef aan misschin toch een kans ook al is het verleden moelijk om te vergeten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Positive schreef:
    (...) Maar het is ook weer zo van elke keer als ik haar weer ene kans geef is ze weer weg.

    Heb je er al eens met haar over gepraat?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    USB schreef:
    Hoelang is ze bij jou al?Geef aan misschin toch een kans ook al is het verleden moelijk om te vergeten
    Ze is hier al 3weken ofzo. Die verleden kan je niet zomaar vergeten want binnekort is ze toch weer weg

    xSummerRain schreef:
    (...)
    Heb je er al eens met haar over gepraat?
    Nee, omdat ik weet dat ze dan gaat huilen enzo

    ik snap het wel hoor.. als ze voor alle stress zorgt enzo.. ooit houden kansen ook op. ik zou gewoon normaal tegen haar doen. geen ruzie maken als het niet nodig is maar ook niet gezellig met haar gaan doen als je dat niet wilt. ik ben er voor je schatje.

    xxx loekaa.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:17 ]


    karma is my fucking hater.

    Positive schreef:
    (...)Ze is hier al 3weken ofzo. Die verleden kan je niet zomaar vergeten want binnekort is ze toch weer weg
    Hoe oud is ze ongeveer?Als ze rond de 20 is kan het zijn dat ze met gemengde gevoelens zit en aan de ene kant zich zelf te oud vind om nog bij jullie te wonen maar ook te moelijk om weg te gaan,misschin wisselt het daarom altijd zo


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Positive schreef:
    (...)Nee, omdat ik weet dat ze dan gaat huilen enzo

    Dan weet ik het ook niet meer. Veel sterkte in ieder geval <3


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.