• Leuke verhalen (A)
    Graag verhalen met veel hoofdstukken
    EN het liefst verhalen over:

    Harry Potter
    Twilight
    Percy Jackson
    Narnia
    Zelfverzonnen verhalen. Het liefste wel Fantasie verhalen :)

    EN geen

    Justin Bieber
    Draco Malfidus
    Verhalen over engelen want daar snap ik geen zaqk van :P


    ALvast THNX (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    .
    Sommige mensen hebben álles. Chloé Brooks heeft meer. Rijke ouders gescheiden ouders , die hun liefde tonen via hun creditcard, een knap vriendje. Die overigens totaal niet uitgezocht is vanwege zijn populariteit, natuurlijk niet. Geweldige, net zo knappe vriendinnen én personeel dat haar kamer opruimt. En ze wordt van pizza niet dik. What else could you wish?

    Jacob Black ziet zijn voormalig beste vriendin en buurmeisje Chloé langzaam veranderen in een mode popje, en krijgt één grote ruzie met haar. Geen eindeloze gesprekken meer, hangend uit hun slaapkamer ramen. Geen lange strandwandelingen meer, en samen wiskunde-huiswerk maken. Jacob krijgt het grappige en best wel mooie Bella Swan in zijn leven, en zijn leegte wordt beetje bij beetje opgevuld. Tot het ergste wat er kon gebeuren écht gebeurde. Shit happens.


    You've changed.



    Zeggen als je 'm leuk vind?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:17 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    --

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 19:49 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    --


    Gheghe, zelfde verhaal?


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.


    Dear God,
    She beleves...
    Ze geloofd dat iedereen een eigen God heeft, Goden die niet met elkaar kunnen praten. En via mensen contact met elkaar leggen, maar door dze onnatuurlijke manier van praten, ontstaan er ziektes en psychische problemen.
    Ze schrijft brieven naar haar God, brieven waarin ze smeekt, om niet tot zelfmoord gedwongen te worden.
    'Dear God,
    Ik weet dat ik niet uw ideaalbeeld ben, het spijt me. Ik doe alles wat u mij beveelt. Ik zal niet afhaken. Maar alstublieft spaar me, en laat me niet eindigen als...'


    Niet voor zwakken Goden/Marionetten | Deels Waargebeurt | Drama | Thriller

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 19:51 ]

    Pernilla schreef:
    (...)

    Gheghe, zelfde verhaal?

    uhu ;D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Pernilla schreef:


    Zeggen als je 'm leuk vind?

    Abo nu de rest van de verhalen bekijken (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    EstrellaVida schreef:
    (...)

    Niet voor zwakken Goden/Marionetten | Deels Waargebeurt | Drama | Thriller

    Gelezen Heel mooi verhaal
    Next (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Perfection. [Twilight related] [14+]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik heb net een nieuw verhaal Tada. Ik weet niet of je het leuk vind. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    Ik heb net een nieuw verhaal Tada. Ik weet niet of je het leuk vind. :Y)


    xD ik heb nog nooit Potc echt gekeken dus het lijkt me niet zo slim idee om er verhalen over te gaan lezen aangezien ik er dan niks van snap :$


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Taraluis schreef:
    (...)
    Gelezen Heel mooi verhaal
    Next (A)

    Dankje <'3
    Er is btw weer een nieuw deel :'3

    You make me feel like 1000 butterflies in the sky(HP)




    Nagini, vernoemd naar de slang van Voldemort is de dochter van de
    Duisterste tovenaar aller tijden. Ze verbleef 14 jaar lang bij de familie Malfoy en gaat voor het eerst naar Hogwarts. Niet om te leren maar om Harry Potter in de val the lokken. Ze weet niet wat Liefde is, vriendschap
    of medelijden. Ze is uitgehuwelijkt aan Draco Malfoy waar ze op haar 20e mee zal trouwen.
    Maar er komt iemand anders tussen...



    Is dit Voldemorts beste plan...of grootste Fout?




    Who said that she had a mother, if no one knows she was born?

    If she was born..





    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 17:01 ]


    =

    Ik ben net Twilight verhaal begonnen XD Maar ik probeer elke dag een hoofdstuk erbij te schrijven of meer (A) Dus dat beloofd wel veel hoofdstukken xD Alleen zit huiswerk soms in de weg :O Sorry daarvoor XD Hier is link
    Till the world ends

    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    Dit verhaal is gebaseerd op de Twilight serie. De namen van de personages komen er invoor, maar voor de rest zal het wel wat anders lopen zoals je ziet. Er wordt nu niet zoveel op Bella ingezoomd en de Cullens, maar meer op het andere kamp, de wolven ^^.

    Hope you like it! :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Na een jaar niet meer geschreven te hebben ben ik weer begonnen [:
    Ik heb dan wel pas 3 hoofdstukken maar ik toch zou ik het leuk vinden als je even wilt kijken.
    Het is een verhaal dat ik niet eerder heb gezien op Quizlet.
    Hope you like it!

    http://www.quizlet.nl/stories/51696/you-are-the-beauty-in-my-life


    a-edward-cullen-love-story/


    its better to be hated for who you are, than to be loved for who you are not.