• Dat ik een fotografisch geheugen blijk te hebben.
    En als ik er zo bij na denk klopt dat best.
    En nu voel ik me tegenover heel veel mensen schuldig.
    Ik kan er niet tegen als mensen na bijvoorbeeld 1 keer een route gereden te hebben de weg niet meer weten de volgende keer. Maar ik dacht altijd dat het aan hun lag. :'D

    Nog iemand ie een fotografisch geheugen heeft? Ik weet namelijk niet echt hoe het werkt en wat ik er mee kan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb een bijna fotografisch geheugen. Ik onthou dingen door de plaatjes en woorden te bestuderen.

    Ik heb een heel erg audiovisueel geheugen. Ik herken geluiden meteen, en zo ook met routes enzovoort.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    UNICEF schreef:
    Ik weet niet hoe het werkt en wat je ermee kan, voor zover ik weet is het geen 'gave' je kunt gewoon wat makkelijker dingen onthouden dan anderen. Maar ik heb ook zoiets.


    Believe in yourself, change the world.

    Ik heb eerder een detail geheugen.Als we bijvoorbeeld ergens naar toe rijden vraagt mijn ma bijvoorbeeld ken je het hier ergens ik dan:Ja dat ene huisje links ;p


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is handig met proefwerken :'D


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb niet echt een fotografisch geheugen,denk ik. Maar wel een heel goed geheugen. Ik hoef iets maar één keer te lezen of te horen en ik weet het.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn geheugen is heel slecht dus nee ik heb dat niet :'D


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, van die score moet je nog even 10 punten aftrekken dus ze is het bijna. Als je getest word als kind moet je er al tijd 10 punten vanaf trekken en dat deed zij niet.


    En dan nog, soort van dat zou niet kunnen. :'D
    Trouwens Niksel, ik neem mijn woorden terug dat je het geheugen van een ingetrapt tuinhekje hebt, het lag niet aan jou, vergeef je me? :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    USB schreef:
    Ik heb eerder een detail geheugen.Als we bijvoorbeeld ergens naar toe rijden vraagt mijn ma bijvoorbeeld ken je het hier ergens ik dan:Ja dat ene huisje links ;p

    dat heb ik ook als we bijv ergens zijn denk ik bijv: dat schuurtje was bruin
    terwijl dat dingen tssen bosjes zit en er nietmand op let xD

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 21:00 ]


    Shoganai i ne~

    Uhh, volgens een lerares van school, heb ik een fotografisch geheugen, maar alleen als ik het zelf wil ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb dat met films. Ik hoef die film maar 1x gezien te hebben en ik weet het letterlijk uit mijn hoofd. Niet dat ik een paar zinnetjes ken, maar dat ik alle rollen zo zou kunnen spelen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Voor zover ik weet heb ik echt geen fotografisch geheugen. x'D
    Ik ben al meer dan 5 keer naar mijn moeder's werk gereden en als je me nu de weg vraagt kom ik er pas volgend jaar.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik heb het niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat weet ik niet, maar ik heb abnormaal veel oog voor bepaalde details die totaal irrelevant zijn (zie mijn haarfetish) en ik kan teksten in boeken die ik ooit heb gelezen terughalen tot de plaats in de pagina waar ze staan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Koel men.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.