• Wij hebben voor AK een man als leraar die Stinkt. Hij haat iedereen op mij en 2 andere meisjes na.
    Vandaag in onze 6e u hadden we Aardrijkskunde. Jongens gingen hem Irriteren en hij zo van "Godver,Godverdomme" daarna gaat ie zo zeggen
    "Het ligt niet .. maar ook Geestelijk" Gaat ie tegen zo'n vriendin die voor me zit "Jij stomme trut, dat heb je niet nodig"
    Ik wou echt opstaan en zo zeggen van "Jij bent pas Stom en je geur scheelt niet veel van een zwerver"
    Ook altijd als ik een antwoord wil geven krijg ik zo'n naar gevoel.
    Geloof me, Het is niet alleen aardig doen.


    Firm believer of all that is magic

    Aardrijkskundeleraren.. Die van vorig jaar van mij spuugde altijd (perongeluk :x) een volle klodder spuug op mijn pw :l
    Hij was wel aardig XD

    Oja, en zijn rughaar stak altijd uit!

    Maar tog isie aardig.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 17:41 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Het lijkt wel of bijna alle akleraren dat hebben. Wij hadden in de eerste 2 stinkies, in de 2e nog een stinkie en nu in de 3e aan het begin ook een stinkie en die gozer stuurde iedereen eruit als hij iemand niet mag, berekende cijfers met dobbelstenen en hij was dik en lelijk.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Maar even, Wat moet ik doen?


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Maar even, Wat moet ik doen?

    naar je mentor als het zo doorgaat


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Neem deo of mondspray mee
    Mijn ak leraar is ook vreslijk
    Ik heb 4 lessen gemist omdat ik ziek was en nu moet ik in 1 dag dat allemaal in halen en dat is
    Een pw
    Een hele grondwet enzo voor een duurzame stad


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je zegt zelf dat die klasgenoten van jou hem gaan irriteren. Vind je het gek dat die vent dan zo reageert XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    GeniusFerb schreef:
    Maar even, Wat moet ik doen?

    En als naar mentor niet helpt, naar directeur?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Zorgen dat je klas redelijk doet en dat je mentor/afdelingsleider hem vertelt dat hij mensen die storen in de les eruit moet sturen. Dat is wat ik je aanraad.
    Mijn ak docent is tof. Hij geeft best saai uitleg, maar hij is wel aardig en het valt op zich mee. We hebben hem 3 uur in de week. Op dinsdag hebben we een blokuur, waarin ik doodleuk al mijn huiswerk doe. En op donderdag hebben we hem op het laatste uur. Is je huiswerk van de week af, dan mag je na de uitleg (van een kwartier) naar huis_O_


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb juist de meest geweldige leraar ooit voor AK ;D Mijn leraar wiskunde stinkt en is onaardig haha :'D


    Caution first, always.

    Ik heb een leuke aardrijkskundeleraar! *O*

    edit: ofja, had dan. Ik heb nooit meer les van hem omdat ik morgen mijn laatste eindexamen moet maken. (krul)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 22:56 ]


    ars moriendi

    Onze aardrijkskundeleraar is nog jong.
    In het begin kon je alles doen wat je maar wou.
    En nu is hij überstreng o.O
    En onze natuurkunde leraar heeft overal haar zitten.
    Ieuw.(no_chears)

    Ieejl!
    De mijne is dood normaal behalve dat hij gewoon geen smaak heeft met zijn kleren en dat het fucking lelijk is!!!
    Hij is zo een sportief type..