• Ever since Harry had a dream about Snakes and Lions slaying and murdering each other off, things are starting to shift at Hogwarts. And unlikely bond is forged, and one might even use a very dangerous word to describe it...Love

Deze story bevat homoseksualiteit en sex
    © Erato

Kort: het is een Engelse Drarry

KLIK

[ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 14:14 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

HOOFDSTUK 50(banana)(yeah)(hoera)(headbang)*O*

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

_O_

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Op aanvraag van mijn puppets een extra hoofdstukje geschreven. Gezien het niet gepland was dacht ik; ik zet het maar meteen online.

HOOFDSTUK 51

Sorry dat ik zo weinig gelezen heb! Druk druk druk :( Ik ga me na het eten weer even inlezen!!

Life is hard and then we die

HOOFDSTUK 52

*Liefde aan dit verhaal*

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

VampyreAngel schreef:
    *Liefde aan dit verhaal*
    <3

Life is hard and then we die

:$

We all love it. (bloos)

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Ik vind dit verhaal echt fantastisch! Ik heb geen abo, omdat ik die mails haat, maar wel een bladwijzer (:
    Ik heb nooit inspiratie om een reactie te plaatsen, dus ben ik eigenlijk een stille lezer. Toch wou ik even laten weten dat ik een trouwe fan ben en dat ik -ondanks mijn ietwat slechte Engels- echt van dit verhaal hou! (:

[ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 14:50 ]

Never run out of reasons to smile...

HOOFDSTUK 53

Wat een lieve puppets heb ik toch (bloos)

HOOFDSTUK 54

HOOFDSTUK 55

HOOFDSTUK 56