• Ever since Harry had a dream about Snakes and Lions slaying and murdering each other off, things are starting to shift at Hogwarts. And unlikely bond is forged, and one might even use a very dangerous word to describe it...Love

Deze story bevat homoseksualiteit en sex
    © Erato

Kort: het is een Engelse Drarry

KLIK

[ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 14:14 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Omfg, die titel wou ik eerst ook voor mijn verhaal nemen, haha.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Ik ga lezen. :Y)

Make cupcakes, not horcruxes.

HOOFDSTUK 2

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Sorry, niets voor mij :X

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Love it <3

Life is hard and then we die

Monkeyslut schreef:
    Sorry, niets voor mij :X

Elk z'n ding ^^.
    Maar behalve dat m'n topic geüpt is, heb ik niet zoveel aan die reactie ;D.

[ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 22:04 ]

Ik heb een abo. Je schrijft goed <3

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

HOOFDSTUK 3

En bedankt voor de leuke reacties (K)

HOOFDSTUK 4

HOOFDSTUK 5

En HOOFDSTUK 6 alweer.

jammer dat het in het engels is pfff

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

HOOFDSTUK 7 & HOOFDSTUK 8

[ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 18:58 ]

Dude, je weet toch al dat ik verliefd ben op je verhaal? (nerd)
    - let niet op -
    No! Je hebt alweer een nieuw hoofdstuk geschreven!

"Well, well. Look who we've got here!"

Jammer dat hij in het engels is anders had ik hem zekers te weten gelezen maar aangezien mijn engels zo belaberd is kan ik het beter niet doen ik snapte het eerste hoofdstukje al niet :S

"Delaying death is one of my favourite hobbies."