• klagen?,lowl!,ik klaag niet zo veel,maar als je wel ergens over wil klagen dan kan dat hier xD


    Where words fail, music speaks

    Wiarda schreef:
    (...)

    So true. Ik had laatst een übergeweldigleuke jongen ontmoet, ik viel echt gelijk als een blok voor hem... issie gay ><

    Een vriend van mij, is ook homo. Het is dat hij aan de oude kant is, maar serieus, hij is echt kei lief en behulpzaam en zorgaam en :9~:9~:9~

    Ik wil afvallen maar tegelijk ook snoep en koekjes!
    Ik wil meer vakantie en de leerkrachen hebben geen klein beetje medeleiden met me dat ik heel lang in het ziekenhuis heb gelegen nee ik krijg al meteen werk voor de zomer!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Waarom is het leven zo oneerlijk?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 19:52 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat mijn beste vriendin nog steeds loopt met een eikel van een vent.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Life sucks!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    WOESJ (sorry dat ik da de hele tijd zeg maar da is om dit topic hoog te houden xD)


    Where words fail, music speaks

    ik wil over alles klagen dus hierbij de aarde is veels te rond! (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Mijn longen doen niet wat ik wil, en het luchttekort is echt vreselijk, mijn knie doet pijn, en mijn rug lijkt wel gebroken. :( En ik klaag teveel.(A)


    Bad decisions make good stories.

    WOESJ


    Where words fail, music speaks

    niemand die nog een x wil klagen? , ik wel!
    ik ben moe en wil naar bed maar helaas zijn er geen bedden op school xD


    Where words fail, music speaks

    Eindeloze. Justin. Bieber. Verhalen. We worden godverdomme gespamd ouwe, het is een epidemie. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    Eindeloze. Justin. Bieber. Verhalen. We worden godverdomme gespamd ouwe, het is een epidemie. (cat)
    xD


    Where words fail, music speaks

    ff klagen over dat ik nog steeds mijn nu Gratis spelletje nog steeds niet kan downloden van de playstation site:@


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    ik kan men refrein niet verzinnen xD


    Where words fail, music speaks

    musiclove8 schreef:
    ff klagen over dat ik nog steeds mijn nu Gratis spelletje nog steeds niet kan downloden van de playstation site:@

    -klaagt over Playstation-

    Playstation zuigt ouwe, neem een x-box!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)