• klagen?,lowl!,ik klaag niet zo veel,maar als je wel ergens over wil klagen dan kan dat hier xD


    Where words fail, music speaks

    WOESJ


    Where words fail, music speaks

    Ik wil niet naar school morgen. Ik ga buizen voor SEI omdat ik niet kan leren, want ik heb m'n map niet bij en dan moet ik volgend jaar naar economie of Technisch en dat wil ik niet. Ik wil naar Moderne Wetenschappen!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Bi is nooit fout. Dan heb je serieus álles te kiezen. Jup, dat is een mooie :'D Want als dat zeldzame "zeg-dat-je-van-me-houdt-en-ik-pak-je-op-je-bek"-jongensras nog niet helemaal uitgestorven is, hoef ik hem niet af te wijzen omdat ik dan lesbisch ben :'D

    Alleen het "ik-ga-uit-met-mijn-vrienden-dus-kom-ik-mijn-afspraak-WEER-niet-na" gedoe begrijp ik niet :'D

    Je gaat samen met je vriendje film kijken fo whatever, komt 'ie een uur vantevoren aan met een SMSje zo van: 'Ja, ik ga met mijn vrienden ... doen, dus ik kan niet.' D:

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Je gaat samen met je vriendje film kijken fo whatever, komt 'ie een uur vantevoren aan met een SMSje zo van: 'Ja, ik ga met mijn vrienden ... doen, dus ik kan niet.' D:


    OH. *voelt zich blond, wat niet raar is, aangezien ze blond is* Ik snaaaaap.
    Meisjes zijn daar inderdaad wel veel beter in. Nog meer redenen om lesbisch te worden :'D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 18:45 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    OH. *voelt zich blond, wat niet raar is, aangezien ze blond is* Ik snaaaaap.
    Meisjes zijn daar inderdaad wel veel beter in. Nog meer redenen om lesbisch te worden :'D

    Hmmm, nog zoiets, de meeste supeerliefe-attente jongens zijn gay D:

    Als ik hier mag klagen, heb je meteen 300 reacties.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    En wie maakt weer het meeste van alle opdrachten voor school? Ik. Ik ben gek ook ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Animale schreef:
    Als ik hier mag klagen, heb je meteen 300 reacties.


    Ik heb hetzelfde probleem.


    To infinity and beyond •

    Ik erger me aan die jdb story's in de spotlight. Waarom bedenken ze niet hun eigen verhaal zonder jdb erin?
    Als er nu eentje in stond, maar het staat er gewoon helemaal vol mee!

    XxRianne schreef:
    Ik erger me aan die jdb story's in de spotlight. Waarom bedenken ze niet hun eigen verhaal zonder jdb erin?
    Als er nu eentje in stond, maar het staat er gewoon helemaal vol mee!

    Die mensen betalen ook gewoon voor the Spotlight, dat er nou veel mensen fan van zijn en jij dan even niet wil niet zeggen dat de mensen die ze schrijven moeten stoppen ze in the Spotlight te zetten :'D

    Genius schreef:
    Waarom praat mijn crush niet terug.. stom watje dat het is (no_chears)


    love is love, love is you, i love love, so i love you.

    Dit wordt echt niks zo (no_chears)


    -

    Ik ben het zat...allemaal die topics over dat de wereld vergaat!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    IK HEB EEN KLACHT
    over een jongen op msn
    hij laat me telkens expres doordenken (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Hmmm, nog zoiets, de meeste supeerliefe-attente jongens zijn gay D:


    So true. Ik had laatst een übergeweldigleuke jongen ontmoet, ik viel echt gelijk als een blok voor hem... issie gay ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.