• Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaAFCAjax - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Subconscious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas..

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 11:15 ]


    Everything is worse without music.

    Hier deel ik Lynn in. Ik heb een paar weken geleden ook heel diep gezeten, en ik heb nog steeds hetzelfde account.


    Tears are words the heart can't say.

    Campeones schreef:
    So? Wij hebben ook problemen thuis en op school, daarom gaan wij toch ook niet opeens een ander account aanmaken?!


    Indeed-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    373 woorden heb ik al ala Lynn Hernández. (krul)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 11:43 ]

    Fabregas4 schreef:
    Hier deel ik Lynn in. Ik heb een paar weken geleden ook heel diep gezeten, en ik heb nog steeds hetzelfde account.


    En dezelfde club en dezelfde speler (: En geen aandacht gevraagd!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Campeones schreef:
    So? Wij hebben ook problemen thuis en op school, daarom gaan wij toch ook niet opeens een ander account aanmaken?!

    Inderdaad..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    THEQWAGGANG schreef:
    373 woorden heb ik al ala Lynn Hernández. (krul)

    Ik heb al bijna twee hoofdstukken voor Nikki! *O*


    Everything is worse without music.

    @ Lynn
    Ik ga gewoon anders met dingen om. Ik wist al langer dat je me niet mocht (vertel me als ik fout zit maar dat gevoel heb ik altijd al gehad) en ik kan het moeilijk uit leggen. En vooral tegen Elena voel ik me schuldig. Maar ik was zo erg in de war en het ging thuis echt niet goed. Daarom hoop ik ook dat iedereen mij kan vergeven.

    @ Nikki
    Ik kwam ook voor een hele verrassing te staan. Ik had Elena moeten vertellen met dat van Theo. Dat was inderdaad een stomme fout om niet te doen. Alleen hoopte ik wel dat iemand mij een berichtje kon sturen wat ik fout had gedaan want ik flipte helemaal.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Denk je ook dat ik geen problemen heb ofzo. Misschien drong het niet tot je door maar ik heb écht in de put gezeten toen met Jeff enzo.

    Maar juist half door Lio en half door de rest hier en m'n andere vrienden ben ik eroverheen. Problemen lossen zich niet op door een ander account of een andere voetballer te "nemen".


    Hope goes lost but never dies.

    Subconscious schreef:
    (...)
    Ik heb al bijna twee hoofdstukken voor Nikki! *O*


    Jezus. Peper in je reet ofzo? xd

    Het is niet aan ons om te zeggen, wat een ander hier over te zeggen heeft. Iedereen zegt zijn mening gewoon. Ik moet niet gaan vertellen wat bvb Anne hier over denkt ofzo.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 11:45 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Subconscious schreef:
    (...)
    Ik heb al bijna twee hoofdstukken voor Nikki! *O*


    Ik heb de dief gevonden! Jij hebt mijn snelheid gejat(joehoe)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kim, je bent echt niet de enige die problemen heeft. En natuurlijk verwerkt iedereen dat anders, maar je veranderd wel echt vaak. En ik vind een ander account enzo geen uitweg voor je problemen..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik weet dat andere mensen ook problemen hebben, natuurlijk weet ik dat. Maar ik was alleen bezig met mijn eigen problemen omdat het mijn problemen waren. En ik hoop dat iedereen mij vergeeft. Ik wil het heel graag 'goedmaken' alleen zie ik geen oplossing hoe ik dat zo moeten doen, ook al wil ik dat wel...


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Fabregas4 schreef:
    Het is niet aan ons om te zeggen, wat een ander hier over te zeggen heeft. Iedereen zegt zijn mening gewoon. Ik moet niet gaan vertellen wat bvb Anne hier over denkt ofzo.


    Mag wel hoor (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja ik heb je echt nooit gemogen, maar ik probeerde altijd vriendelijk te zijn. Maar ik vind dat je gewoon geen respect toont voor jongens. En nu moet je niet zeggen dat jongens ook geen respect tonen voor ons, maar je neemt gewoon iedere week een andere voetballer gewoon omdat ze geil zijn! Ik heb me zelfs maanden afgevraagd of je wel degelijk iets van voetbal kent!..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.