• Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaAFCAjax - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Subconscious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas..

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 11:15 ]


    Everything is worse without music.

    Help me eraan herinneren dat ik de twitterapp ook op mijn andere iPod zet (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Arg, ik word hier zo agressief van. En als iemand het in ze hoofd haalt om te zeggen dat ik me aanstel, word ik al helemaal link. Ik word zonder pardon uit de Q Wag gegooid, en niemand vertelt me waarom of hoezo, en heeft er geen idee van hoeveel pijn dit mij doet.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Kim wij weten het ook niet dan hé. Als niemand antwoord geeft wat denk je dan? Ga je dan niet denken; oh misschien weten zij het ook niet?!

    Ik weet het niet. En de rest zo te zien ook niet.

    Dus je zal moeten wachten tot de rest online is ofzo.


    Hope goes lost but never dies.



    Deze is ook mooi. :]

    Recession schreef:
    Kim wij weten het ook niet dan hé. Als niemand antwoord geeft wat denk je dan? Ga je dan niet denken; oh misschien weten zij het ook niet?!

    Ik weet het niet. En de rest zo te zien ook niet.

    Dus je zal moeten wachten tot de rest online is ofzo.

    Ik dacht eerlijk gezegd; Als de rest geen antwoord geeft, dan zijn zij kennelijk ook boos op me.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Pellucid schreef:
    (...)
    Ik dacht eerlijk gezegd; Als de rest geen antwoord geeft, dan zijn zij kennelijk ook boos op me.


    Er zijn ook mensen die met andere dingen bezig zijn.

    Pellucid schreef:
    (...)
    Ik dacht eerlijk gezegd; Als de rest geen antwoord geeft, dan zijn zij kennelijk ook boos op me.

    Half goed en half verkeerd gedacht. Ik irriteerde me er alleen aan dat je het hele topic volspamt, 1x is wel genoeg misschien 2x.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zal je de rede geven waarom je uit de gang bent gezwierd Kim! We zijn de WAG-GANG, niet de "ik-verander-iedere-week-van-voetballer"-GANG! Daarbij, ik vind je, en ik waarschijnlijk niet alleen, dat je je wel altijd aanstelt! Ofwel kies je een voetballer/club en blijf je daarbij of wel niet maar daar maak je jezelf écht niet populairder door. En ja, ik geef toe, het was mij idee om je uit de gang te zetten, maar echt, bijna iedereen was waarschijnlijk akkoord..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik zal het proberen uit te leggen;
    Het is van mijn kant dan niet echt boosheid maar meer irritatie. Vooral overheid het feit dat je vele accounts hebt en van speler wisselt de hele tijd. Daar komt nu dan het feit bij dat je Theo hebt genomen terwijl hij bij Elena hoorde. Dat vinden we niet echt leuk enzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik deel Anne haar mening. Het is meer een irritatie ook van mijn kant.
    Het feit dat je dan opeens Theo koos, maakte inderdaad een paar mensen hier niet zo blij. Zeker omdat Elena er zelf niet van wist en het er gewoon opeens stond.
    Het wisselen van spelers/club is ook iets irritant, wij weten om de duur niet meer voor welke ploeg/speler je bent, we kunne je niet volgen op dat vlak.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 11:40 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Ik was het inderdaad met Lynn eens.


    Hope goes lost but never dies.

    God thanks, antwoorden. Ik had er zelf weinig idee van dat ik veel spamde, want zo zag ik het zelf niet. Daarbij had ik iedereen een privé bericht gestuurd waarin vermeld stond dat dit voor goed de laatste keer zou zijn omdat ik heel erg in de knoop lag privé. En dat ik veel tijd nodig had om uit te zoeken wat ik wou, en dat nu eindelijk wist.

    EDIT: Daarbij hoop ik, dat jullie mij kunnen vergeven. Al was ik echt extreem overstuur toen ik zag dat ik er ineens uit geflikkerd was.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 11:41 ]


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    So? Wij hebben ook problemen thuis en op school, daarom gaan wij toch ook niet opeens een ander account aanmaken?!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Dat weten we wel, maar spreek dan eerst ten minste is tegen Elena van ik ben ook wag van Theo. Ze wordt hier voor een hele verrassing gezet.


    Tears are words the heart can't say.

    Maar Kim snap je de consequenties hier nu wel van? Want of je moet je nu echt gaan aanpassen.. of anders denk ik niet dat het hier nog heel gezellig blijft.


    Hope goes lost but never dies.