• Hoi,hoi
    Jullie gaan me nu vast voor gek verklaren, maar kan iemand mij het nut van Twitter uitleggen?
    Ik snap het niet helemaal. Je maakt een account aan, je kan mensen followen(of hoe je dat ook noemt) en je kan je eigen berichten neer zetten,dat snap ik allemaal wel. Maar, nu komt het,wat zet je dan zoal neer en waarom?
    Je hoort iedereen er over,hoe geweldig het is. Maar, en het zal wel aan mij liggen, ik snap het niet echt helemaal.
    Kan iemand het mij misschien uitleggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb een twitteraccount gehad en ik volgde het alleen maar om celebs te volgen wat ze doen enzo (maar ik heb snel mijn twitteraccount verwijderd want dat was echt saai)..

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 23:45 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ik dacht ook; wat is dat nou weer voor doms. Maar serieus, ik ben echt verslaafd.
    Wat ik allemaal neer zet? De meest grote onzin..
    Klinkt best wel als een no lifer eigenlijk, maar het is leuk (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaAFCAjax schreef:
    Ik dacht ook; wat is dat nou weer voor doms. Maar serieus, ik ben echt verslaafd.
    Wat ik allemaal neer zet? De meest grote onzin..
    Klinkt best wel als een no lifer eigenlijk, maar het is leuk (:


    Jup, the same. ^
    Maar ik zie het nut er nog steeds niet van in, en ik laat mezelf daar een beetje dood gaan. hehe. Ik volg (volgensmij?) Justin bieberr, maar ik ben geen fan, en hij post teveel. ;w


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    xScaryFace schreef:
    (...)

    Jup, the same. ^
    Maar ik zie het nut er nog steeds niet van in, en ik laat mezelf daar een beetje dood gaan. hehe. Ik volg (volgensmij?) Justin bieberr, maar ik ben geen fan, en hij post teveel. ;w


    Ghehehe, ik volg allemaal voetballers. ('A)..
    En ik volg van die dingen van Ajax, dat is best handig als ik geen stream kan vinden voor een voetbalwedstrijd. Word ik toch op de hoogte gehouden(joehoe)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het is eigenlijk een grote onzin boel (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ReinaAFCAjax schreef:
    Ik dacht ook; wat is dat nou weer voor doms. Maar serieus, ik ben echt verslaafd.
    Wat ik allemaal neer zet? De meest grote onzin..
    Klinkt best wel als een no lifer eigenlijk, maar het is leuk (:


    <3

    je komt er dingen over mensen te weten...^^ who no one will ever know :Y)
    ghehe zo heel nuttig is het niet maar het werkt verslavend


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dus eigenlijk is het dus grote onzin maar werkt het verslavend en vind iedereen het leuk.
    Dan heb ik nog een vraag,hoe komen jullie op jullie naam of op dingen om er neer te zetten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ReinaAFCAjax schreef:
    Ik dacht ook; wat is dat nou weer voor doms. Maar serieus, ik ben echt verslaafd.
    Wat ik allemaal neer zet? De meest grote onzin..
    Klinkt best wel als een no lifer eigenlijk, maar het is leuk (:

    Ik zet er eigenlijk alles op wat ik doe op een dag, op het moment dat ik het doe. Waar ik ben, wat ik aan het doen ben, kleine irritaties, kleine leuke dingen die ik meemaak... Dat soort dingen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    xD Ik snap twitter ook niet hoor. Daarom heb ik er geen. Zou niet weten wat ik erop moet zetten :O Eten, slapen, met friends xD Gaat andere mensen niks aan vind ik hoor. Daar lijdt je privé leven onder :P Dus, daarom heb ik geen twitter, een nutteloos iets.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb Twitter maar zit er zelden op. (bloos)

    op twiiter zetten mensen soms echt hun complete leven zowat alles wat ze doen of gaan doen staat op twitter. Ikzelf doe er niks mee omdat het me niet echt intreseert dat klaas aan het roken is en piet naaar stad gaat Datwarenvoorbeelden xD


    I can. But i won't

    Ik dacht eerst dat het echt saai was, maar heb nu beetje een verslaving (aa)
    Je krijgt bijna direct het laatste nieuws, je kan celebs volgen en ik tweet stukjes uit songteksten of andere zinnetjes en verder wat ik doe en allemaal onzin :')
    Maar op een of andere manier is het heel leuk.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    StJimmy schreef:
    Dus eigenlijk is het dus grote onzin maar werkt het verslavend en vind iedereen het leuk.
    Dan heb ik nog een vraag,hoe komen jullie op jullie naam of op dingen om er neer te zetten?

    Mijn naam is gewoon een 'x' en dan mijn naam erachter. Net als heel veel anderen. Veel hebben ook gewoon voor en achternaam of ook iets met 'x'en.
    En die dingen om er meer te zetten? Weheartit, songteksten, wt ik doe, hoe ik me voel (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.