• Misschien een stomme vraag x) Maar..

    Ben jij trots op jezelf?

    Zeg gewoon t eerste wat in je opkomt ^^.

    BlueElephant schreef:
    Valt te zien op welk punt.
    Meestal niet.


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Ja er zijn momenten waar ik trots op mezelf ben, maar nee nu niet.

    [Edit, ik ben pas trots op mezelf als ik 16 juni gebeld wordt met de mededeling dat ik geslaagd ben (:]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 21:09 ]


    Inspiration can hit you any time

    Ben ik trots op mezelf?
    Ben ik trots op mezelf?
    Ik heb nauwelijks iets bereikt, en als ik vind dat ik iets bereikt heb, wordt het telkens weer bewezen dat ik nog veel moeilijkere dingen moet bereiken. Ik ben trots op mijn binnen. Ik hou van mezelf en daar ben ik trots op. c:


    wth.

    Nee, dat is het eerste wat in me opkomt. Ik zal deze vraag later nog eens beantwoorden als ik de dingen heb gedaan die ik wil gaan doen. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    En ik ben ook trots op jou.
    Jij mag écht trots op jezelf zijn Krull <3.

    Quixotic schreef:
    Ben ik trots op mezelf?
    Ben ik trots op mezelf?
    Ik heb nauwelijks iets bereikt, en als ik vind dat ik iets bereikt heb, wordt het telkens weer bewezen dat ik nog veel moeilijkere dingen moet bereiken. Ik ben trots op mijn binnen. Ik hou van mezelf en daar ben ik trots op. c:

    Je hoeft toch niet iets heel groots bereikt te hebben om trots te zijn?
    Als je iets moeilijks oplost ofzo, wat niet van levensbelang is maar wel fijn is als je dat hebt opgelost, dan kan je toch ook al trots zijn?

    Maar mooi dat je toch ergens trots op bent =D

    Krullerd schreef:
    (...)
    Je hoeft toch niet iets heel groots bereikt te hebben om trots te zijn?
    Als je iets moeilijks oplost ofzo, wat niet van levensbelang is maar wel fijn is als je dat hebt opgelost, dan kan je toch ook al trots zijn?

    Maar mooi dat je toch ergens trots op bent =D


    Ja, dat hoeft niet, maar zo voelt het voor mij wel. Er zijn telkens mensen die beter zijn dan mij, en hoe flut dit ook vind om te zeggen, ik kan daar niet zo goed tegen.
    Maar oké, je hebt wel gelijk. Ik ben ook best wel trots op de manier hoe ik schrijf. c:


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Ja, dat hoeft niet, maar zo voelt het voor mij wel. Er zijn telkens mensen die beter zijn dan mij, en hoe flut dit ook vind om te zeggen, ik kan daar niet zo goed tegen.
    Maar oké, je hebt wel gelijk. Ik ben ook best wel trots op de manier hoe ik schrijf. c:

    Oh maar daar kan ik ook niet tegen hoor! Maar dan moet je maar zo bedenken, er zijn ontzettend veel mensen op deze wereld, en niet iedereen kan ergens de beste in zijn. Dat hoeft ook niet, vind =3.

    Zie je wel, daar mag je ook trots op zijn! Beetje zekerheid ^^.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Ja, dat hoeft niet, maar zo voelt het voor mij wel. Er zijn telkens mensen die beter zijn dan mij, en hoe flut dit ook vind om te zeggen, ik kan daar niet zo goed tegen.
    Maar oké, je hebt wel gelijk. Ik ben ook best wel trots op de manier hoe ik schrijf. c:

    Dat er mensen zijn die al meer bereikt hebben dan jij hebt, wilt niet zeggen dat ze beter zijn. De een is gewoon sneller dan de ander en doet iets makkelijker. Misschien ben jij over een paar jaar wel degene die veel meer heeft bereikt.
    Wees trots op wat je zelf hebt bereikt en kijk niet naar wat anderen wél hebben en jij niet.

    BR0WNIE schreef:
    En ik ben ook trots op jou.
    Jij mag écht trots op jezelf zijn Krull <3.

    :$

    nee momenteel niet, maar wel meer dan vroeger :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    nee momenteel niet, maar wel meer dan vroeger :)

    je komt er wel ^^

    Soms. ;D


    To infinity and beyond •

    C18 schreef:
    Ja, omdat ik bijna al m'n benodigde studiepunten voor 3/4de kwartiel binnen heb. wacht nog op de uitslag van de her :]
    Ik ben trots op je sammiee!! :)


    Life is hard and then we die

    Ja, eigenlijk wel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn