• Misschien een stomme vraag x) Maar..

    Ben jij trots op jezelf?

    Zeg gewoon t eerste wat in je opkomt ^^.

    ASDRFGLAME schreef:
    Jezus wat een gebrek aan zelfvertrouwen hier..
    En dan weet ik niet of het puberale hormonen zijn of een gebrek aan aandacht/medelijden?


    Nou kijk.
    Bij mij is het zo; ik doe niet vaak dingen waarbij ik trots op mezelf kan zijn.
    School gaat slecht, de relatie met mijn ouders is slecht -geen puberale zooi-, en dan heb ik zo heel af en toe bij voetbal ofzo wanneer ik écht goed speel dat ik trots op mezelf ben of wanneer ik eindelijk een keer uitblink op school ofzo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor.. maar je hoef toch niet gelijk gebrek aan aandacht te hebben als je eigen niet trots voel ?

    Een bericht maar half lezen en net dat ene woordje uitkiezen waar je op kan zeuren, daar heb ik zo'n hekel aan..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, soms ben ik best trots op mezelf. Maar dan sta ik er niet bij stil, maar dan denk ik meer 'wat goed van mezelf (:'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ASDRFGLAME schreef:
    Jezus wat een gebrek aan zelfvertrouwen hier..
    En dan weet ik niet of het puberale hormonen zijn of een gebrek aan aandacht/medelijden?

    Nou, een paar hebben inderdaad aandachtsgebrek, waardoor de mensen die écht niet trots op zichzelf zijn, niet meer serieus genomen worden!

    Op dit moment niet, maar ik ben wel eens trots op mezelf. Gisteren was ik nog best trots op mezelf (:

    ASDRFGLAME schreef:
    (...)
    Een bericht maar half lezen en net dat ene woordje uitkiezen waar je op kan zeuren, daar heb ik zo'n hekel aan..


    ik heb hem helemaal gelezen ;) had geen zin om hem er helemaal in te zetten ;)

    maar als iemand niet trots op zijn eigen is betekent niet gelijk puber zooi of aandacht te kort of iemand die dolgraag medelijden willen..
    Sommige zijn nou eenmaal niet trots en een ander wel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ReinaAFCAjax schreef:
    (...)

    Nou kijk.
    Bij mij is het zo; ik doe niet vaak dingen waarbij ik trots op mezelf kan zijn.
    School gaat slecht, de relatie met mijn ouders is slecht -geen puberale zooi-, en dan heb ik zo heel af en toe bij voetbal ofzo wanneer ik écht goed speel dat ik trots op mezelf ben of wanneer ik eindelijk een keer uitblink op school ofzo.

    Ik ben ook van een geek IQ gezakt naar iemand die Havo nog maar net kan halen, en de relatie tussen mij en mijn vader en alle andere relaties in mijn gezin zijn nog achterlijker dan die in gtst, maar zoiets maakt niemand een slecht persoon, en je hebt zeker nog zat om trots op te zijn. Ben op zijn minst trots op de persoon die jij geworden bent.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ASDRFGLAME schreef:
    (...)
    Ik ben ook van een geek IQ gezakt naar iemand die Havo nog maar net kan halen, en de relatie tussen mij en mijn vader en alle andere relaties in mijn gezin zijn nog achterlijker dan die in gtst, maar zoiets maakt niemand een slecht persoon, en je hebt zeker nog zat om trots op te zijn. Ben op zijn minst trots op de persoon die jij geworden bent.


    In dat laatste heb je wel een punt ja, maar het is best lastig om trots te zijn op jezelf als iedereen je afkraakt..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee, Ik heb mijn leven namelijk totaal verpest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, omdat ik bijna al m'n benodigde studiepunten voor 3/4de kwartiel binnen heb. wacht nog op de uitslag van de her :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ReinaAFCAjax schreef:
    (...)

    In dat laatste heb je wel een punt ja, maar het is best lastig om trots te zijn op jezelf als iedereen je afkraakt..

    Weet ik.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sacrificed schreef:
    Nee, Ik heb mijn leven namelijk totaal verpest

    Schat...
    Je bent 13? :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ASDRFGLAME schreef:
    (...)
    Schat...
    Je bent 13? :'D


    Ahahaha. +1!_O_


    Opgeven is geen optie.

    Sacrificed schreef:
    Nee, Ik heb mijn leven namelijk totaal verpest

    Je hebt nog wel even de tijd om je leven te beteren ^^

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 21:03 ]

    Krullerd schreef:
    (...)
    Je hebt nog wel even de tijd om je leven te beteren ^^


    Er zijn dingen gebeurd bij mij die mijn leven voor altijd hebben verpest
    Best heftige dingen denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one