• Misschien een stomme vraag x) Maar..

    Ben jij trots op jezelf?

    Zeg gewoon t eerste wat in je opkomt ^^.

    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit trots op mezelf geweest ben. Komt vast wel als ik slaag.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit trots op mezelf geweest ben. Komt vast wel als ik slaag.

    Vast! (flower)

    Jawel.. En ik denk ook wel dat ik dat mag zijn (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    nein


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik was zojuist best wel trots ;3
    Ik had blijkbaar iets goeds gedaan tijdens toneelles en ik kreeg allerlei complimentjes, toen voelde ik me echt trots (;


    Me so good.

    Nauwelijks.
    Waarop zou ik trots moeten zijn... ;x
    Af en toe denk ik, als ik een goed cijfer heb.

    nee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben trots dat ik de jongen die ik wilde, heb gekregen. En dat heeft mijn zelfvertouwen best een boost gegeven :'D
    En daarnaast ben ik gewoon trots op de persoon die ik ben. Ik ben mezelf, niet al te dom, ik heb leuke vrienden, mooie dromen en ik kan van het leven genieten.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 20:38 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, meestal wel, maar dat houdt niet in dat ik zelfzeker ben.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jezus wat een gebrek aan zelfvertrouwen hier..
    En dan weet ik niet of het puberale hormonen zijn of een gebrek aan aandacht/medelijden?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat komt zelden voor, maar wanneer het zo is ben ik wel heel erg blij ('A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    soms,


    <3

    ReinaAFCAjax schreef:
    Dat komt zelden voor, maar wanneer het zo is ben ik wel heel erg blij ('A)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ASDRFGLAME schreef:
    Jezus wat een gebrek aan zelfvertrouwen hier..
    En dan weet ik niet of het puberale hormonen zijn of een gebrek aan aandacht/medelijden?


    Nou sorry hoor.. maar je hoef toch niet gelijk gebrek aan aandacht te hebben als je eigen niet trots voel ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you