• Ik verveel me en ik wil graag een leuke story lezen.
    het liefst een verhaal dat al meerdere hoofdstukken heeft.

    Ik lees:
    - Justin Bieber
    - Orginaliteit (:
    - Onbekende personen, drama, romantiek

    Ik lees geen:
    - HP en DM verhalen
    - 16 +
    - Verhalen waar geen orginele verhaallijn in zit...

    ^je kan het natuurlijk altijd proberen om me over te halen(:


    Kill them with kindness.

    De mijne (a)
    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    This is War.
    Romantiek is er al, drama is on its way! _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maybe is dit wat voor je.

    http://www.quizlet.nl/stories/50226/after-his-death-th-bk/

    Als je het wat vindt, wil je dan even reageren?
    Zo weet ik dat ik verder moet schrijven en het de moeite waard is.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    klik

    Dankje als je hem wilt lezen(flower)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    De mijne?

    Impossible Love

    willowmere
    over een complot met hekserij en blabla
    klik op mn profiel alsje wilt lezen
    ja sorry ik ben lui en moet nu rennen x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________




    (Behind the mask ligt wel tijdelijk stil omdat pickwick spoorloos is)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Plaatje aanklikbaar
    Avontuur, romantiek, drama, spanning, onbekende personen. 12+

    Rosaline Abigail Valence, een jonge vrouw van adelijke afkomst is het zat thuis. Ze besluit te vertrekken, ze verkleed zich als een jongeman en waagt zich op een piratenschip, wat zal er van haar terechtkomen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deep in the Jungle.

    Kaylee maakte een reis op zee toen er plots een hevige storm kwam opzetten. Op dat moment zat ze op het dek en door een onverwachtse golf die bijna niemand zag aankomen tuimelde ze overboord. Niemand had het gezien of maar gemerkt. Tot op de dag van vandaag zwierf ze rond in de diepe Jungle van Guyana. Het ongeluk gebeurde op haar zeventiende, intussen is ze negentien. Omdat ze al twee jaar lang geen menselijk gezelschap had, kwam het vaak voor dat ze rare hallucinaties kreeg.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Onbekende personen (:
    Het Doolhof


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik beloof het!
    http://www.quizlet.nl/stories/41250/ik-beloof-het/
    Rozanne gaat een leuke maar vooral verwarrende zomer tegemoet. De belofte waar ze ooit lachend mee ingestemd had. Was nu een groot probleem geworden. Het zat haar en Jordi de hele zomer al dwars. Het was oneerlijk, maar ze konden er niets aan doen. Ze konden niet tegen Jasmijn op, of toch wel? Een groot probleem word het helemaal als ze onverwachts op vakantie gaat. Samen met Jordi maakt ze een plan, een plan om Jasmijn te laten zien wat ze er van denken. Dan is er ook nog een onbekende sms’er die haar steeds sms’t en zegt dat hij haar leuk vind. Rozanne vind het leuk en merkt dat ze er steeds naar uitkijkt. Het word een zomer met verschillende gevoelens, gedachtes en emoties..

    Onbekende personen, romantiek, drama. (:


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    gaat over een meisje (Britt), haar vader is dood en haar moeder is frugs verslaafd.
    http://www.quizlet.nl/stories/51393/ik-sta-er-alleen-voor/


    iedereen belooft me van alles, maar niemand komt dat na !

    Spongebob is freaking cooler than Patrick, bitch

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 18:31 ]

    One vampire changed my life.

    Sam (Samantha) is een normaal meisje. Hoewel ze geen vader meer heeft, haar familie bijna nooit ziet en bijna geen vrienden heeft probeert ze toch nog wat van haar leventje te maken.
    Ze krijgt een dagje vrij van school. Ze besluit om een wandeling te gaan maken in het park omdat het sneeuwt. Eenmaal aangekomen gaat ze op een bankje zitten en valt ze in slaap. Zonder dat ze het door heeft komt er iemand naast haar zitten. En wanneer ze wakker schrikt zal haar leven dramatisch veranderen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 18:33 ]