• .
    Sommige mensen hebben álles. Chloé Brooks heeft meer. Rijke ouders gescheiden ouders , die hun liefde tonen via hun creditcard, een knap vriendje. Die overigens totaal niet uitgezocht is vanwege zijn populariteit, natuurlijk niet. Geweldige, net zo knappe vriendinnen én personeel dat haar kamer opruimt. En ze wordt van pizza niet dik. What else could you wish?

Jacob Black ziet zijn voormalig beste vriendin en buurmeisje Chloé langzaam veranderen in een mode popje, en krijgt één grote ruzie met haar. Geen eindeloze gesprekken meer, hangend uit hun slaapkamer ramen. Geen lange strandwandelingen meer, en samen wiskunde-huiswerk maken. Jacob krijgt het grappige en best wel mooie Bella Swan in zijn leven, en zijn leegte wordt beetje bij beetje opgevuld. Tot het ergste wat er kon gebeuren écht gebeurde. Shit happens.

You've changed.

[ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 15:55 ]

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

Ik zal er wel naar kijken.

They fell in love, didn't they?

Catdog schreef:
    Ik zal er wel naar kijken.

Dankje, voor de rest nog mensen?:9~

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

ik ga ook een kijkje nemen, ookal lees ik normaal gezien geen Twilight stories ;x

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

De proloog staat er op. (nerd)

Ikke kijken
    Ikke jouw andere verhaal ook lezen (A)

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

UnderTheSea schreef:
    Ikke kijken
    Ikke jouw andere verhaal ook lezen (A)

Haha, welke?

Ik heb een abo genomen en een kudo gegeven ook al ben ik dood door schattigheid

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

UnderTheSea schreef:
    Ik heb een abo genomen en een kudo gegeven ook al ben ik dood door schattigheid

Haha (: Levend lijk! :P

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Pernilla schreef:
    (...)

Haha, welke?

Perfection

Die is echt leuk
    Heb een bladwijzer daar, want mijn abo's puilden uit, maar die heb ik nu een beetje opgeschoont en nu kan ik weer nieuwe abo's doen (A)

Alcatraz schreef:
    (...)
    Haha (: Levend lijk! :P

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ben een levend lijk *loopt als een zombie door het huis* *ouders kijken haar raar aan*

Ik zeker leven. Eindelijk weer een twilight story die nog niet te ver en die een mooi verhaallijn heeft

"Ignite, my love. Ignite."

Bladwijzer.

Has no one told you she's not breathing?

Hoofdstuk 1.

Hoofdstuk 2.

Hoofdstuk 3 !

[ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 10:38 ]