• Members of the WAG-gang

Campeones
    - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Pellucid - Kim - WAG van Theo Janssen
    ReinaAFCAjax - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Subconscious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

[ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 19:16 ]

Tears are words the heart can't say.

Balloonatic schreef:
    (...)
    echt niet grappig hoor als je tussen die krijsende kindjes kleding zoekt.
    Maar ik ben ook echt niet dun ofzo hoor :'3
    Ik ben ook niet dun, ik ben dik, en klein, daarom moet ik naar de kinderafdeling (no_chears)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Faithfully schreef:
    Maar Anne, jij bent ook groter!

Ik ben langer en heb een dikkere kont en dikkere tieten en ik wil klein zijn, boh-,-

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

JackWilshere schreef:
    (...)

Ik ben langer en heb een dikkere kont en dikkere tieten en ik wil klein zijn, boh-,-
    Klein zijn is ook niet leuk hoor

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Elena, ik ben dik en klein. Ik ben zeker dikker dan jij hoor. En groter niet denk ik.

Hoe laat begon jongens tegen de meisjes ook alweer?

Faithfully schreef:
    (...)Ik ben ook niet dun, ik ben dik, en klein, daarom moet ik naar de kinderafdeling (no_chears)

Ik ook. Kutlengte. (cat) Ik groei als ik mazzel heb nog 5 centimer.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Fabregas4 schreef:
    Elena, ik ben dik en klein. Ik ben zeker dikker dan jij hoor. En groter niet denk ik.
    Hoe groot ben jij dan?

Faithfully schreef:
    (...)Klein zijn is ook niet leuk hoor

Ik wil 1.68 ongeveer zijn. Nu voel ik me altijd lang en worden mensen boos op mij als ik op hoge hakken loop=,=

Balloonatic schreef:
    (...)
    Ik ook. Kutlengte. (cat) Ik groei als ik mazzel heb nog 5 centimer.
    Ik groei niet meer (no_chears)

JackWilshere schreef:
    (...)

Ik wil 1.68 ongeveer zijn. Nu voel ik me altijd lang en worden mensen boos op mij als ik op hoge hakken loop=,=
    Ik loop best vaak op hoge hakken, maar ze mogen niet te lang zijn, anders ben ik groter dan Xav :W

Faithfully schreef:
    (...)Ik loop best vaak op hoge hakken, maar ze mogen niet te lang zijn, anders ben ik groter dan Xav :W

Ja, ik ook. En dan krijg ik een preek van mensen dat ik dat niet moet omdat ik dan een reus ben en nooit een vriendje krijg en blablabla. Wat moet ik met een jongen die het niet leuk vindt als ik mooi ben? Ik ben pas mooi als ik hoge hakken aantrek want dan zijn mijn benen echt WOW.

JackWilshere schreef:
    (...)

Ja, ik ook. En dan krijg ik een preek van mensen dat ik dat niet moet omdat ik dan een reus ben en nooit een vriendje krijg en blablabla. Wat moet ik met een jongen die het niet leuk vindt als ik mooi ben? Ik ben pas mooi als ik hoge hakken aantrek want dan zijn mijn benen echt WOW.
    Ik ken een meisje en die is 1,85, dus trek het je niet aan :W

Faithfully schreef:
    (...)Hoe groot ben jij dan?

1m 62

Fabregas4 schreef:
    (...)
    1m 62
    Ik ben 1,57 (no_chears)

Fabregas4 schreef:
    (...)
    1m 62

Ik ben 1.59 (cat)

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind