• Ophelia (17 jaar) heeft alles, ze is populair, is Team-Captain en heeft de meest begeerde jongen als haar vriendje. Totdat ze ernstig ziek raakt en het hele jaar niet meer op school kan komen. Al snel besteed niemand meer aandacht aan haar en komt ze in de vergetelheid terecht. Als ze weer naar school gaat moet ze alles weer opnieuw opbouwen. En dat is helemaal niet makkelijk. Haar vriendje is ingepikt, er is een nieuwe captain en het lijkt erop dat Ophelia helemaal niet meer zo geliefd is.

    Rollen:
    -Zusje
    Amused
    -Oude vriendinnnen (Die dus helemaal geen zier om Ophelia geven)
    Bootjebloem
    -Nieuwe Vriendinnen (Soort van Nerds, vinden Ophelia eerst niet leuk maar na de ziekte beginnen ze haar langzaam aardig te vinden)
    Onevoice, Protective, Pellucid
    -Beste nieuwe vriendin
    OffTheRecord
    -Beste oude vriendin
    cariad


    Naam:
    leeftijd:
    karakter (Uitgebreid):
    foto(geen emo's of andere vage typjes):
    uiterlijk beschrijving:
    extra:
    Klopt de titel een beetje?:


    Ik zit te denken aan een spierziekte. Maar ik weet eigenlijk helemaal nog geen goede ziekte. help!

    Niet de eerste, maar de beste. De eerste rollen zullen waarschijnlijk vanavond gekozen worden.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 17:35 ]

    Ik wil het zusje zijn! Ik ga even een foto zoeken en dan vul ik in.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik wil het zusje zijn! Ik ga even een foto zoeken en dan vul ik in.

    Oke :)

    Oh wauw! Ik hoef geen rol, maar ik wil absoluut weten wanneer hij begint!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Oh wauw! Ik hoef geen rol, maar ik wil absoluut weten wanneer hij begint!

    Ik zal het zeker melden.

    Ophelia is echt een mooie naam & da's mijn all-time-lievelingspersonage uit de literatuur. Heeft het iets te maken met Hamlet of heb je die naam gewoon gekozen omdat je hem mooi vond? Ik vind het in ieder geval echt een heel leuk idee!
    Maar ik wil geen rol, dat vind ik niet zo leuk meestal, haha ^^
    Veel succes ermee!


    Where there is a sea there are pirates...

    Mayci schreef:
    (...)
    Ik zal het zeker melden.

    Dankjewel!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Captain schreef:
    Ophelia is echt een mooie naam & da's mijn all-time-lievelingspersonage uit de literatuur. Heeft het iets te maken met Hamlet of heb je die naam gewoon gekozen omdat je hem mooi vond? Ik vind het in ieder geval echt een heel leuk idee!
    Maar ik wil geen rol, dat vind ik niet zo leuk meestal, haha ^^
    Veel succes ermee!

    ja eigenlijk kende ik die naam wel ergens van en vandaag kwam hij opeens in me op. Ik denk dat ik wel via Hamlet aan de naam ben gekomen maar onbewust want eigenlijk weet ik niks van Hamlet.

    rol: Beste nieuwe vriendin en als dat niet gaat nieuwe vriendin dan
    Naam: Channelle Rowans
    leeftijd: 17
    karakter (Uitgebreid): Channelle is een meisje met erg veel pit. Ondanks ze niet populair is, laat ze zich door niemand doen. Ze weet wat ze wil en kan erg koppig zijn. Vaak is Channelle het meisje dat altijd raad weet op alles. Ze zou door een vuur gaan voor haar vrienden en gelooft dat iedereen een 2de kans verdient. Channelle kan in iedereen wel wat goeds zien, iets wat niet iedereen snapt. Verder is Channelle een aangenaam iemand waar je goed mee kan lachen. Ze is dol op grapjes uithalen en verrassingen te organiseren.
    foto(geen emo's of andere vage typjes):


    uiterlijk beschrijving: Channelle is 1m75 en heeft lange blonde krullen. Ze heeft felblauwe ogen en zalmroze lippen. Haar huid is mooi en zacht en erg bleek. Channelle is van nature erg slank, ze kan eten wat ze wil zonder te verdikken
    extra: Channelle is erg goed in talen. Ze spreekt vloeiend 6 verschillende talen en wil later tolk worden
    Klopt de titel een beetje?:ja


    Laat je weten of ik de rol heb of niet?
    En graag een link naar de story


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mayci schreef:
    (...)
    ja eigenlijk kende ik die naam wel ergens van en vandaag kwam hij opeens in me op. Ik denk dat ik wel via Hamlet aan de naam ben gekomen maar onbewust want eigenlijk weet ik niks van Hamlet.

    Oh, ok!
    Je moet het eens lezen, ik vind Hamlet zelf niet echt een superleuk toneelstuk, omdat het er nogal tragisch aan toe gaat. Maar je zou het tenminste voor Ophelia moeten lezen. Ze is één van de mooiste vrouwen uit de hele literatuur. Zowel vanbuiten als vanbinnen. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Damn, ik ben slecht in rollen, maar het verhaal lijkt me fantastisch.
    Kun je melden wanneer het begint?


    Have you ever been alone in a crowded room?


    Naam: Elena (bijnaam: Ell)
    leeftijd: 6
    karakter: Elena is een typisch verwend 6-jarig meisje. Haar ouders houden van haar en ze krijgt alles van hen gedaan. Elena is lief en heeft veel vriendinnetjes.
    foto:


    uiterlijk beschrijving: Zie foto's
    extra: Elena was 4 toen Ophelia ziek werd. Toen Ophelia haar haren uitvielen vond Elena dit niet fijn en daarom had ze haar haren zelf geknipt en die aan haar grote zus gegeven.
    Klopt de titel een beetje?: Ja, hij is goed
    ideeën voor een goede ziekte?: Leukemie

    Heel kort, maar ik ben aan het leren :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    OffTheRecord schreef:
    Laat je weten of ik de rol heb of niet?
    En graag een link naar de story


    Ja ik meld het! En een erg leuke rol trouwens. Ik wacht nog even om iedereen een kans te geven.

    Amused schreef:



    )

    wie is dat meisje?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 17:56 ]

    Mayci schreef:
    (...)
    wie is dat meisje?

    Dat weet ik niet, ik denk zelfs 3 verschillende meisjes (A)
    Ik vond ze gewoon op elkaar lijken :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ga er een invullen (dance)


    Forlife.