• Ze vinden het allemaal stom en kinderachtig. Oké, thuis is het mijn schuld, want mijn zus zei is dat Harry Potter stom was en mijn ouders vonden dat ook. De volgende dag heb ik álles met harry potterdingen (wtf, hoe vertel je dat? xD) gezegd. Als iemand dan hard zat te werken zei ik "je lijkt wel Dobby" enzo. Snap je ?(vaag, kweet)

Maar ik erger me er gewoon aan dat niemand in mijn buurt harry potter kijkt. Heeft iemand ditzelfde probleem?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Hysterical schreef:
    Elke keer als er weer een nieuwe film is, zit ik trouw met mijn familie in de bios. En elke keer genieten we er weer van. (:

Hope goes lost but never dies.

Oohjawel mijn neef was Harry Potter fan. Nu weet ik niet ;D

It's going to be difficult, but not impossible.

Tsja, zo heeft iedereen wel z'n ding. Kijk, van het Nederlands Elftal houdt iedereen wel om mij heen, dus dat is wel nice. (nerd) Maar als ik over Liverpool FC of FC Bayern begin, heb ik geen medestanders :W

ars moriendi

Bij mij kennen ze het wel maar ze zijn niet zo verslaafd eraan als dat ik ben. Das wel jammer maar de meeste vinden het opzich wel leuk.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Mijn moeder heeft de boeken wel gelezen en de films hebben ze bij mij allemaal gezien maar als ik over harry Potter begin gaan ze allemaal zo snel mogelijk weg want dat duurt nogal lang voordat ik er over klaar ben (A)

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

mijn OPA heeft de films,en de boeken XD

why is always london so far away when you need it?

Jup, dat klopt.

Aan zijn veren, herkent men de feniks enzo...

Hackers suck - and so do you, assh*le

Kuyt schreef:
    Tsja, zo heeft iedereen wel z'n ding. Kijk, van het Nederlands Elftal houdt iedereen wel om mij heen, dus dat is wel nice. (nerd) Maar als ik over Liverpool FC of FC Bayern begin, heb ik geen medestanders :W

I like Liverpool FC ;D
    Maar ik hou nog meer van Real Madrid en Barça.

Where there is a sea there are pirates...

mijn beste vriendin heeft een hekel aan hp.
    'ik hou gewoon niet van die magiedingetjes en zo.'
    hahaha

If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3