• Ze vinden het allemaal stom en kinderachtig. Oké, thuis is het mijn schuld, want mijn zus zei is dat Harry Potter stom was en mijn ouders vonden dat ook. De volgende dag heb ik álles met harry potterdingen (wtf, hoe vertel je dat? xD) gezegd. Als iemand dan hard zat te werken zei ik "je lijkt wel Dobby" enzo. Snap je ?(vaag, kweet)

Maar ik erger me er gewoon aan dat niemand in mijn buurt harry potter kijkt. Heeft iemand ditzelfde probleem?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Ieder zn eigen interesse? ^^ Ik heb laatst alle dvd's -voor zover die er zijn- aangeschaft!

Mijn beste vriendinnen en ik zijn alletwee Harry Potter verslaafd, dus daar ben ik goed. Maar niemand die ik ken houd van mijn lievelingsband, My Chemical Romance, of van mijn favoriete serie Skins/Misfits ... dus ik snap je volkomen. Want dan wil je plots supergraag iets er over vertellen en dan heb je zo van: damn, ik kan het aan niemand kwijt, want ze kennen het niet of vinden het idioot. Gelukkig heb ik het internet nog, dan kan je wel mensen vinden die dezelfde dingen leuk vinden.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Wishful schreef:
    Nee, ik heb wel een paar vrienden die het ook leuk vinden. (:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Ik heb dat probleem niet, maar ik snap wel dat het vervelend is als niemand begrijpt waarom je het leuk vind. (:

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Bijna al mijn vrienden zijn dol op HP. Sorry :')

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Lemonworld schreef:
    Nee, ik erger me meer aan het feit dat iedereen om me heen het wel kijkt en ik het niet leuk vind ;D

We accept the love we think we deserve.

Mijn ouders, broers en zelfs in de klas
    zijn dol op Harry Potter :'O
    Mijn moeder moet 7,1 nog steeds zien op de dvd maar ze heeft steeds geen tijd xd

Ik vind het zo sneu voor jou D:

=

Nope. Naja, mijn friends en vrienden vinden he tof stom, of zijn geen diehard fan net als ik. Maar ik erger me er niet aan. Ieder zo zijn ding toch ;)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik niet ik ben juist een niet zo hp fan en vrienden van me wel :Z Echtlelijk

I can. But i won't

mijn ene vriendin is een die-hard fan(dance) en heeft haar hele kamer letterlijk behangen met poster van HP. Ik kijk het wel en heb 2 posters ervan in mijn kamer en mijn ouders en broer vinden het ook wel leuk, maar de rest van de klas vind het niet zo heb ik het gevoel :/

Maar ik ben weer de enige die fan is van Tokio Hotel en daar kan ik niemand over vertellen want dan gaan ze allemaal zuchten:'( gelukkig heb ik dan internet:'D

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Wishful schreef:
    Nee, ik heb wel een paar vrienden die het ook leuk vinden. (:

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

We gaan thuis wel iedere keer na de nieuwe hpfilm en we hebben eeen paar boeken. Ze vinden het 'wel leuk'. En ik ken nog wel een paar mensen die het ook wel graag kijken (;

Me so good.

Mwuhahaha, ik ben slecht, ik heb door het hele huis briefjes met "lumos" en "nox" opgehangen, op iedere deurklink "alohomora" en nu wachten tot ze wakker worden.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

- Ik heb niet echt iemand in de buurt die de zelfde kledingstijl leuk vind als mij. [nou eigenlijk wel, maar ikbedoel, met wie ik kan shoppen]
    - Ik wilde graag naar dat Taylor Swift Concert [is al geweest], alleen niemand in mijn buurt is echt een fan van haar.

Bij mij is het juist dat iedereen Harry Potter kijkt behalve ik x'D

Today will be Girl's Day party with you~