• Argh ik heb hoe noem je dat, moordgedachten
    arghh

    dus wie willen jullie even uit je leven verwijderen. -dood hebben doen we niet aan. :'D /stiekem ik wel/

    oh wacht morgen zijn we allemaal dood.
    waarom zijn jullie nog zo laat op.
    waar hoort dit topic thuis.
    Wie wil een malteser.


    of 15.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Er zijn veel mensen die ik uit mijn leven wil verwijderen..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    MARJA VAN BIJSTERVELDT!! echt die bitch wil je echt slaan, kijk maar:


    Dat geheven vingertje ook, BRRRR. DOOD AAN HAAR:@

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 14:55 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Zo'n kind op school dat altijd begint te janken als je het niet met haar eens bent, maar ondertussen ontkennen dat ze je heeft uitgescholden. Flikkert op
    En mijn AK-leraar, omdat ik volgens hem een moeilijk gedrag heb. Tja, als hij steeds over zijn favo land gaat praten en geen les geeft, logisch dat ik dan boos word omdat we achter op schema lopen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Kiba schreef:
    (...)
    Iedereen is gek op Jack Captain.

    ^ LOL JACK CAPTAIN = CAPTAIN JACK = CAPTAIN JACK SPARROW. <3


    _O__O__O__O_ I love that Pirate. Arr! <3 (pirate)

    OT: Mijn ex-beste vriendin mag wel weg :') En Geert Wilders.. heel Al Quida.. ach, zo zijn er wel meer. :W


    ars moriendi

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha! Ocharme Ricardo!
    Ik vind het moedig van hem dat hij je beste vriend is gebleven, hahaha x'd


    Hahaha, ja toch? Nee hoor, die is wel wat gewend. :'D
    Heb 'm ook een aantal keer echt het hele schoolgebouw door achterna gezeten, dat er meerdere leraren tussen moesten komen omdat hij anders de wc hokjes niet meer uit durfde. Hahaha, oh wat waren wij erg onder elkaar toen we nog op school zaten ... Echt verschrikkelijk soms. D:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Hahaha, ja toch? Nee hoor, die is wel wat gewend. :'D
    Heb 'm ook een aantal keer echt het hele schoolgebouw door achterna gezeten, dat er meerdere leraren tussen moesten komen omdat hij anders de wc hokjes niet meer uit durfde. Hahaha, oh wat waren wij erg onder elkaar toen we nog op school zaten ... Echt verschrikkelijk soms. D:

    Hahaha! Wat erg! Hij had dus gewoon schrik van een meisje x'D
    Dat overkomt mij ook vaak eigenlijk ö.
    Maar ik moet niemand achterna zitten, ik moet er gewoon naar kijken. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha! Wat erg! Hij had dus gewoon schrik van een meisje x'D
    Dat overkomt mij ook vaak eigenlijk ö.
    Maar ik moet niemand achterna zitten, ik moet er gewoon naar kijken. :x


    Ik ben niet zomaar een meisje hè ... Vooral omdat ik toen nog zo anders als nu was, was echt bijna de hele school bang voor me. Dan liet ik mijn kracht amper zien, maar was m'n stem meestal al genoeg en een uitbarsting op z'n tijd. Zelfs jij zou op dat moment gerend hebben, denk ik zo. :'D
    Kijken hielp bij mij ook al, maar ik was gewoon een probleemjongere, net als iedereen die daar zat. :'D

    Ach, ik heb verder niet veel met vechten, ruzies of whatever (meer, sinds ik me goed voel). Zou wel op een vechtsport willen, maar dan voor de sport en de kunst, niet om te kunnen vechten als je snapt wat ik bedoel. (:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 15:36 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hmm, een vriendin van me die nu mijn Aartsvijand is(6)
    maar niet dat ze verdient om dood te gaan ofzo.


    Believe in yourself, change the world.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Ik ben niet zomaar een meisje hè ... Vooral omdat ik toen nog zo anders als nu was, was echt bijna de hele school bang voor me. Dan liet ik mijn kracht amper zien, maar was m'n stem meestal al genoeg en een uitbarsting op z'n tijd. Zelfs jij zou op dat moment gerend hebben, denk ik zo. :'D
    Kijken hielp bij mij ook al, maar ik was gewoon een probleemjongere, net als iedereen die daar zat. :'D

    Ach, ik heb verder niet veel met vechten, ruzies of whatever (meer, sinds ik me goed voel). Zou wel op een vechtsport willen, maar dan voor de sport en de kunst, niet om te kunnen vechten als je snapt wat ik bedoel. (:

    Natuurlijk snap ik je!
    Als je het mooie ervan wil, dan zou je traditionele kung fu moeten proberen of wat ik denk dat veel beter bij je past is Tai Chi.
    Dat is echt onwijs mooi en zo peaceful en, aww.
    Als je komt dan laat ik je er een vorm van zien, en misschien kunnen we het is een keertje uitproberen, dan zie je wat ik bedoel!
    Deze vorm kan ik:


    Het hoeft niet perse zo overdreven, het is veel subtieler in het echt haha ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Natuurlijk snap ik je!
    Als je het mooie ervan wil, dan zou je traditionele kung fu moeten proberen of wat ik denk dat veel beter bij je past is Tai Chi.
    Dat is echt onwijs mooi en zo peaceful en, aww.
    Als je komt dan laat ik je er een vorm van zien, en misschien kunnen we het is een keertje uitproberen, dan zie je wat ik bedoel!
    Deze vorm kan ik:


    Het hoeft niet perse zo overdreven, het is veel subtieler in het echt haha ^^


    Ik wil stiekem op Judo om mijn conditie te verbeteren e.d., en daarna op kickboxen of een mix daarmee en een andere MA. (bloos)
    Misschien zou ik het in het echt leuker vinden, maar Tai Chi en dat soort dingen krijg ik dat Yoga idee 'En nu doe je alsof je de nek van een paard streelt, in de richting van de zon' ... Please, spare me. (no_chears)
    Voor mij zit de kunst gewoon in de lichamen en de krachten, en hoe daarmee omgegaan wordt, de verhalen eromheen boeien me eigenlijk nooit zo. Erg he? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Ik wil stiekem op Judo om mijn conditie te verbeteren e.d., en daarna op kickboxen of een mix daarmee en een andere MA. (bloos)
    Misschien zou ik het in het echt leuker vinden, maar Tai Chi en dat soort dingen krijg ik dat Yoga idee 'En nu doe je alsof je de nek van een paard streelt, in de richting van de zon' ... Please, spare me. (no_chears)
    Voor mij zit de kunst gewoon in de lichamen en de krachten, en hoe daarmee omgegaan wordt, de verhalen eromheen boeien me eigenlijk nooit zo. Erg he? :'D

    Nancy, tai chi is echt serieuze conditie hoor :')
    Zelfs ik krijg er pijn van in al mijn spieren! Yoga is daarmee vergeleken echt niks.
    In feite is het zo moeilijk en om het perfect te kunnen uitvoeren moet je er heel getraind voor zijn. Ik laat je wel zien waarom. ;D
    Ik denk dat het beter is als je met kickboxen begint. Het is namelijk veel gezonder om uit te voeren dan Judo, omdat Judo je gewrichten helemaal niet spaart, terwijl kickboxen daar juist op let. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Nancy, tai chi is echt serieuze conditie hoor :')
    Zelfs ik krijg er pijn van in al mijn spieren! Yoga is daarmee vergeleken echt niks.
    In feite is het zo moeilijk en om het perfect te kunnen uitvoeren moet je er heel getraind voor zijn. Ik laat je wel zien waarom. ;D
    Ik denk dat het beter is als je met kickboxen begint. Het is namelijk veel gezonder om uit te voeren dan Judo, omdat Judo je gewrichten helemaal niet spaart, terwijl kickboxen daar juist op let. ^^


    Mijn vriend is begonnen met Judo en zo juist begonnen af te vallen e.d. :'D
    Nee, ik weet wel dat het zwaarder is, maar die indruk heb ik erbij. Het lijkt me niet echt de sport voor mij ... Misschien onterecht, maar dat idee heb ik er bij ... En weinig aantrekking ertoe ook.
    Mij lijkt het kickboxen heerlijk, worstelen (lol, vond ik op school altijd leuk) of dansen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Mijn vriend is begonnen met Judo en zo juist begonnen af te vallen e.d. :'D
    Nee, ik weet wel dat het zwaarder is, maar die indruk heb ik erbij. Het lijkt me niet echt de sport voor mij ... Misschien onterecht, maar dat idee heb ik er bij ... En weinig aantrekking ertoe ook.
    Mij lijkt het kickboxen heerlijk, worstelen (lol, vond ik op school altijd leuk) of dansen. :'D

    Ik ga je leren kickboxen en worstelen dit weekend!
    Ik bedoel, waarom niet? Dat is echt mijn leven man ö


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ga je leren kickboxen en worstelen dit weekend!
    Ik bedoel, waarom niet? Dat is echt mijn leven man ö


    Pfoe, dat is láng geleden hoor, hahaha. Oh man, ik hoop dat m'n salaris voor vrijdag binnen is. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Pfoe, dat is láng geleden hoor, hahaha. Oh man, ik hoop dat m'n salaris voor vrijdag binnen is. :x

    Tuurlijk wel. Anders vraag je aan je ouders wel even geld, want je gaat hier niks moeten uitgeven, haha!
    Ik ga hier echt te veel eten in huis hebben, als mijn ouders weg zijn ;p


    Where there is a sea there are pirates...