• Argh ik heb hoe noem je dat, moordgedachten
    arghh

dus wie willen jullie even uit je leven verwijderen. -dood hebben doen we niet aan. :'D /stiekem ik wel/

oh wacht morgen zijn we allemaal dood.
    waarom zijn jullie nog zo laat op.
    waar hoort dit topic thuis.
    Wie wil een malteser.

of 15.

Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

Captain schreef:
    (...)
    Triootje.

(nerd)

Ik wil iemand gewoon helemaal kapot slaan nu ... Net zo flippen als die gast in Fight Club

[Skippen naar 0:50]

[ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 2:18 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Cthulhu schreef:
    Ik wil iemand gewoon helemaal kapot slaan nu ... Net zo flippen als die gast in Fight Club

[Skippen naar 0:50]

TOCH NIET MIJ?! (huil)

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    (...)
    TOCH NIET MIJ?! (huil)

Nee, gewoon iemand. Naar buiten gaan en dan de eerste de beste die erom vraagt kapot maken. Bijvoorbeeld.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

JARED LETO
    JARED LETO
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Cthulhu schreef:
    (...)

Nee, gewoon iemand. Naar buiten gaan en dan de eerste de beste die erom vraagt kapot maken. Bijvoorbeeld.

Aaaah, zo bedoel je, haha. Geen achterbaks gedoe hé!
    En dit meen ik niet schatje, ik doe gewoon raar, haha <3

Captain schreef:
    (...)
    Aaaah, zo bedoel je, haha. Geen achterbaks gedoe hé!
    En dit meen ik niet schatje, ik doe gewoon raar, haha <3

Nee, ik gebruik wat ik nodig heb en ik vecht nooit, maar als het moet ga ik er wel voor. En gewoon één op één, want ik vind anderen erbij halen zwak van mensen. (bloos)

Ik haat iemand uit de grond van mijn hart. Dat mijn leven kapot maakt met haar leugens is tot daar aan toe maar nu ze roddels verspreidt over mijn vrienden...

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Cthulhu schreef:
    (...)

Nee, ik gebruik wat ik nodig heb en ik vecht nooit, maar als het moet ga ik er wel voor. En gewoon één op één, want ik vind anderen erbij halen zwak van mensen. (bloos)

Agree <3
    Maar stel als ik ooit zou moeten vechten tegen iemand tegen mij zin, dan heb ik nog een goede leger dat ik erbij kan halen, haha. jeweetwel!

Captain schreef:
    (...)
    Agree <3
    Maar stel als ik ooit zou moeten vechten tegen iemand tegen mij zin, dan heb ik nog een goede leger dat ik erbij kan halen, haha. jeweetwel!

Ligt ook wel aan de situatie, maar inderdaad. ;D
    Ik ben trouwens wel zo vals, dat als iemand veel groter is en ik dan echt moet vechten (ik wil dat nooit, omdat ik niet voor mezelf in kan staan met mijn grenzen als ik me echt laat gaan) ik ook echt doorga tot ik niet meer kan en dan zelfs met stoelen gooi of sla. :'D
    God, de laatste keer dat ik gevochten heb was toen ik een jaar of 15/16 was en hoewel ik me toen nòg heb kunnen beheersen heb ik het sindsdien nooit meer gedurft. Ik ben behoorlijk duivels wanneer iemand het alleruiterste puntje van mijn geduld uit me weet te zuigen. Kost ook wel heel wat om daar te komen dan, gelukkig.

Cthulhu schreef:
    (...)

Ligt ook wel aan de situatie, maar inderdaad. ;D
    Ik ben trouwens wel zo vals, dat als iemand veel groter is en ik dan echt moet vechten (ik wil dat nooit, omdat ik niet voor mezelf in kan staan met mijn grenzen als ik me echt laat gaan) ik ook echt doorga tot ik niet meer kan en dan zelfs met stoelen gooi of sla. :'D
    God, de laatste keer dat ik gevochten heb was toen ik een jaar of 15/16 was en hoewel ik me toen nòg heb kunnen beheersen heb ik het sindsdien nooit meer gedurft. Ik ben behoorlijk duivels wanneer iemand het alleruiterste puntje van mijn geduld uit me weet te zuigen. Kost ook wel heel wat om daar te komen dan, gelukkig.

Hahaha! Deed me denken aan mijn mama. Ze werd zò boos op mijn stiefvader dat ze een tafel naar hem heeft gegooid. Hij had zijn vinger gebroken! Nu dreigt ze er altijd mee x'D

Captain schreef:
    (...)
    Hahaha! Deed me denken aan mijn mama. Ze werd zò boos op mijn stiefvader dat ze een tafel naar hem heeft gegooid. Hij had zijn vinger gebroken! Nu dreigt ze er altijd mee x'D

Haha, I love your mama!

Ik heb wel eens een hele volle kast naar Ricardo gegooid op school, door er tegen te schoppen toen hij een keer per ongeluk echt ineens te ver ging en de verkeerde snaar raakte. Vooral omdat ik toen nog héél slecht in mijn vel zat ontplofte ik toen echt. Hahaha, dat is niemand die daarbij was ooit nog vergeten en we hebben 't er nog wel eens over. :'D
    Vraag 'm maar, als je hem ziet volgende keer!*O*

[ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 18:55 ]

Ik heb iemand met de grote wereldatlas in elkaar geslagen. _O_

:Y)

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Cthulhu schreef:
    (...)

Haha, I love your mama!

Ik heb wel eens een hele volle kast naar Ricardo gegooid op school, door er tegen te schoppen toen hij een keer per ongeluk echt ineens te ver ging en de verkeerde snaar raakte. Vooral omdat ik toen nog héél slecht in mijn vel zat ontplofte ik toen echt. Hahaha, dat is niemand die daarbij was ooit nog vergeten en we hebben 't er nog wel eens over. :'D
    Vraag 'm maar, als je hem ziet volgende keer!*O*

Hahaha! Ocharme Ricardo!
    Ik vind het moedig van hem dat hij je beste vriend is gebleven, hahaha x'd