• Muggen zo hard, zat ik rustig wat telezen op me laptop voel ik plots zo een steek in me hand kijk ik zag ik dat er een mug mij beet, ik hem snel weg slaan. Het deed echt wel pijn hoor. En nu is die beet heel groot omdat ik van muggen beten allegisch ben.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    auw, ik haat ze ook als ik op vakantie ben altijd in Marokko slaap ik nooit ik zit dan altijd in de keuken met citroen over bulten te wrijven --'

    Ik haat die ook heel hard.

    (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ook. Zit al helemaal onder de bulten en ik ben allergisch.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik haat ze zo heh >.< Maar sinds ik wierrook afsteek in m'n kamer heb ik geen mug meer gezien x] Alleen motten. Maar muggen zoemen zo irritant wanneer ik probeer te slapen of te lezen. Gr. Gelukkig steken ze me nauwelijks :3


    I wish you were here.

    Ik deed net een poging een mug dood te slaan, alleen toen ging ik met mijn hand langs de kast. Resultaat: een blauwe, dikke hand en een nog steeds levende mug.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 2:29 ]

    geeprobleeme dat ze me steke. als ze maar op dondere uit me kamer met dat gfe iritate zoem.

    @monster23

    o tx voor de tip


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik haat ze ook. Zeker in de nacht, dan probeer ik te slapen en ik slaap al zo slecht, dan hoor je opeens zo'n lekkere mug langs je oor zoemen. Zo'n lekkere dikke, weet je wel? En dan doe ik 't licht aan om het kapot te slaan, want ik houdt niet op voordat die kutmug dood is hoor, zie je dat kutding nergens~! Nou, I will never give up.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wil je mijn bloed? Dat vinden ze namelijk niet lekker want ik heb er nooit last van. :]
    Maar goed ook. Exceem is al genoeg... :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hey, tering tyfus hoerenmug met je gefuckte beet, pak aub je biezen en pleur op van mijn planeet. (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik ga bij me moeder slapen. muhahaha zij is de pineut ze willen haar en mij laten ze dan met rust.:Y)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Muggen zijn irritant :\

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 1:41 ]