• Wat gaan jullie kijken?
    Yeeey gisteren was POTC3 op tv <333 Dat was echt awesóme! n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Er komt nooit wat boeiends op tv op vrijdag, dus die avond kijk ik standaard al geen tv.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga waarschijnlijk Poolse tv kijken, want ik ga vanavond naar mijn moeder x'D
    En gisteren heb ik voor het eerst het einde van PotC3 gezien, na 4x ofzo de helft te hebben gezien.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    Ik ga waarschijnlijk Poolse tv kijken, want ik ga vanavond naar mijn moeder x'D
    En gisteren heb ik voor het eerst het einde van PotC3 gezien, na 4x ofzo de helft te hebben gezien.

    ik niet. ik was zo moe en het duurde me te lang (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben een week weggeweest en mijn moeder heeft heel veel opgenomen, dus ik ga dat kijken (: (oa CSI, Bones, Ik Hou Van Holland...)


    Destroy what destroys you.

    Helemaal niks want ik moet optreden


    dream, dare, fly!

    Geneve schreef:
    Ik ben een week weggeweest en mijn moeder heeft heel veel opgenomen, dus ik ga dat kijken (: (oa CSI, Bones, Ik Hou Van Holland...)

    Leuk! Ik hou van Holland stopt ermee hé. Morgen komt '"De jongens tegen de meisjes'' -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Xfactor, toch? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarschijnlijk niets.


    <3

    Professor schreef:
    Xfactor, toch? (krul)

    Dat kijk ik niet en boeit me niet (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Idool


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Vrijdag avonden falen qua televisie.
    M'n ouders krijgen vanavond toch visite dus wat ik ga doen is;
    Chips & cola uit de lades halen, laptop mee naar boven, televisie aan op een random zender en dan lekker niksen.

    idool :9~

    Lemonworld schreef:
    Er komt nooit wat boeiends op tv op vrijdag, dus die avond kijk ik standaard al geen tv.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ga mijn dvd hercules kijken.

    mijn man kan alles,niet dat het leuk is maar ik lach die mensen altijd uit:P


    Where words fail, music speaks