• Ik wil graag fantasy verhalen lezen. (:
    Dus als je die hebt, graag de link geven! :9~

    Ik wil eigenlijk ook Harry Potter verhalen lezen, maar geen Draco Malfoy.

    Danku.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Amused schreef:
    The Potters
    Een verhaal over de nieuwe generatie. (220 delen)
    They kept saying he was gone - George Weasley [4-shot]
    Een kortverhaal over hoe George Fred's dood meemaakt (4 delen)
    The Eyes of a Snake [Slytherin]
    Een verhaal over een onbekend meisje en Scorpius Malfidus (47 delen, loopt nog)
    Teachers, Slytherins & other Criminals
    Een verhaal over een leerkracht op Zweinstein (17 delen, loopt nog)



    O god, ik wilde The Eyes of a Snake noemen, maar Amused was me duidelijk voor - met al mijn HP-verhalen. Ö Aw. :'D
    Maar goed, ehm, om deze reactie nog enigszins nuttig te houden zal ik je de verhalen van Defensive aanraden. Ze zijn echt heel goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Look behind my mask, stranger.
    ~~~
    Als Aurora dan toch die beslissing maakt dat ze weg gaat lopen van Devon, omdat ze door Devon een 'monster' is geworden; waar ze spijt van heeft. Moet ze iedereen en alles achterlaten dat haar dierbaar is, en dan vooral Cassandra moet ze achterlaten. Het lieflijke zusje van Devon, waar ze altijd goed mee kan praten..
    Aurora loopt zo ver als ze kan, en ondertussen komt ze een ander mysterieus iemand tegen.
    Maar wat als Devon er even later er toch achter komt dat Aurora hem heeft verlaten, en haar gaat zoeken..
    Als hij dan die mysterieus persoon tegen komt, waar Aurora al die tijd is gebleven..

    Voelt hij zich dan verraden of doet het hem niks, en heeft hij Aurora dan toch voor zijn eigen doeleinden gebruikt?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 18:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.