• Wheee ik kan me rooster niet bekijken :@

    hopelijk sgool niet door :D

    (dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)

    (cool)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    (:


    Cowards die many times before their deaths.

    ik heb nu wel een chil rooster (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn rooster is nog hetzelfde als dat van voor de vakantie.


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn rooster is nog altijd hetzelfde als voor de vakantie. En dat zal zo blijven tot het einde van het schooljaar.


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    Mijn rooster is nog altijd hetzelfde als voor de vakantie. En dat zal zo blijven tot het einde van het schooljaar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    151209 schreef:
    Mijn rooster is nog altijd hetzelfde als voor de vakantie. En dat zal zo blijven tot het einde van het schooljaar.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    151209 schreef:
    Mijn rooster is nog altijd hetzelfde als voor de vakantie. En dat zal zo blijven tot het einde van het schooljaar.



    same here.


    -

    Wij hebben altijd na de vakantie een noodrooster. Meestal is die chil. Vroeg uit etc. Maar nu steeds laat. >< Na twee weken weer het normale rooster. Nog later uit ><


    And now we're counting down to Phase Zero.

    151209 schreef:
    Mijn rooster is nog altijd hetzelfde als voor de vakantie. En dat zal zo blijven tot het einde van het schooljaar.


    I need you like a heart needs a beat

    wil ik ook XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    151209 schreef:
    Mijn rooster is nog altijd hetzelfde als voor de vakantie. En dat zal zo blijven tot het einde van het schooljaar.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb jammer genoeg mijn rooster. Ik zit morgen meteen lekker tot half 5 op school met een tussenuur voor het laatste uur.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.