• Ik ben gehackt door een idioot, die aan al mijn vriendinnen heeft gezegd dat ik een heks ben :O

    Ik kwam vanochtend dus op school, en ineens liep iedereen weg. Ik vroeg dus wat er was, maar ze reageren niet! Op een gegeven moment riep er eentje;
    'hee! daar heb je die creepy dooddoener weer! AVADA KEDAVRA, WEIRDO!'
    Echt, ik ga die kl**tz*k vinden en hem keihard terughacken (of haar)! Dit zet ik hem (of haar)betaald!!!
    Nu ben ik dus verdrietig. Echt. Heel. Verdrietig. (om mijn vrienden, die in kleutergrapjes trappen, en domme mensen die "voor de lol" een msn gaan hacken en onzin uitkramen)

    ER WAREN ZELFS EEN PAAR DIE VROEGEN HOE MIJN PATRONUS ERUIT ZAG!
    note; iemand heeft me verteld dat ik het had gezegd op MSN, daardoor weet ik het.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 17:42 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Dat geloven ze toch niet op school? Hoe oud zijn ze? :s


    Where there is a sea there are pirates...

    whahaha (';
    stiekem moet ik hierom lachen

    Zeg gewoon tegen iedereen dat je gehackt bent, begrijpen ze dan heus wel hoor.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 17:41 ]


    Me so good.

    Ik snap eerlijk gezegt niet waar je verdrietig om bent.. ik bedoel, wtf wie gelooft dat nou man. Gewoon negeren en diegene een koekje van eigen deeg geven heeft ook niet veel zin.

    @ pinocchio;
    mijn vriendinnen die in kleutergrapjes trappen, daar word ik verdrietig van. En iemand die mijn MSN hackt. daar word ik ook verdrietig van.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Pinocchio schreef:
    Ik snap eerlijk gezegt niet waar je verdrietig om bent.. ik bedoel, wtf wie gelooft dat nou man. Gewoon negeren en diegene een koekje van eigen deeg geven heeft ook niet veel zin.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik dacht toen ik de titel zag aan gehakt.


    <3

    Maar uh, er valt niet heel veel te doen. Je moet het je vriendinnen bewijzen dat je gehackt bent?


    <3

    Ik kan begrijpen dat je daarmee lacht, maar wie gelooft zoiets nu?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Como schreef:
    Ik dacht toen ik de titel zag aan gehakt.

    toen ik jouw reactie las, kreeg ik trek in gehakt ;/


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    toen ik jouw reactie las, kreeg ik trek in gehakt ;/


    haha, graag gedaan.(krul)


    <3

    Sweden schreef:
    (...)
    toen ik jouw reactie las, kreeg ik trek in gehakt ;/


    Haha, ik ook.
    Maar OT: dat is wel een nare streek van die hacker, maar het is ook wel naar van je vriendinnen als ze dat echt geloven.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik snap dat je boos bent of wat dan ook, zou ik ook zijn. Maar je moet je er niks van aan trekken. Mijn vriendinnen hebben eens stiekem in mijn dagboek gelezen, maar daar trok ik me ook niks van aan. Later kwamen ze excuses aanbieden. Ik vind ze nooit meer echt aardig, maar doe wel weer aardig tegen ze. Doe gewoon aardig en ren niet huilend weg, dan gaat het het snelste voorbij. Of vertel ze gewoon hoe het echt zat, als ze weglopen: roep dan iets in de trant van "leuke vriendin ben jij, zij heeft mij gehackt, kan ik daar iets aan doen?"

    Oké lang verhaal.
    Jij hebt echt geluk met al die hpfans enzo, iedereen om me heen haat harry potter. Ben ik de enige fan -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat een kut klas zeg o__o Wat voor vriendinnen zijn dat?
    Bij ons is het juist cool als je een heks bent, want iedereen bij ons houd juist van Harry Potter.


    Maar wist je dat Hacken strafbaar is? Je mag het melden bij de politie.


    =

    En jullie zijn 14? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PFFFTCHCHCH. Jij zit dan zwaar op de basisschool als mensen geloven dat je een heks bent, ouwe. U mad?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)