• Ik moet voor de brief voor de diploma-uitreiking een stukje schrijven over mijn school.
    Het mag van alles zijn, en ik ga denk ik een klein stukje schrijven over wat mensen ervan vinden dat ze na dit jaar niet meer op de middelbare school zitten.. Dus dat is mijn vraag aan jullie! ;D

    Wat vinden jullie ervan dat jullie dit jaar eindexamen doen en volgend jaar op een heel andere, misschien wel onbekende, school zitten?


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik moet nog 4 jaar maar ik weet wel wat ik zou zeggen
    Aan de ene kant is het eng om die grote stap te nemen, maar het is ook weer iets anders. Iets nieuws om te ontdekken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb net een opleiding beina achter de rug ik volg u nog avondopleiding fotografie maar het zal werken zijn na deze oppleiding denk ik het is een nieuwe wereld waarin ik langzaamaan inrol
    het ouder worden is een raar gebeuren eerst zet men de eerste stapjes
    dan begin je te praten voor je heet weet rijd je al rond op een fiets
    en dan begin je te lezen en schrijven na de colgende jaren leer je steeds meer bij misschine een beetje frans een beetj egeschiedenis, wiskunde zal er ook wel bij zitten
    langzaamaan begin je de weg aar volwassenheid
    op een bepaald moment moet je gaan kiezen wat volg ik , wat wil ik later gaan bereiken in het leven een vraag die soms veel te vroeg gesteld word
    men maakt foute keuzes over studierichtingen en dan ineens zijn de eindexamens er en moet je weer een keuze maken wel die keuze moet je goed over nadenken je otmoet nieuwe vrienden, of er gaan oude vrienden mee met je
    nieuwe vrienden worden misschien later collegas of gaan een heel andere weg in dan jij gedacht had leven veranderd van dag op dag dus genit van ieder moment en kijk uit naar de mooie dingen die je nog te doen staan en daarbij koms waarscheinlijk voor jou een neiuwe school met nieuxwe vriende, kansen mischien wel een ebetje veianden als ik het zo mag zeggen maar de tijd die je hebt gehad is misschiend de mooiste tijd die je kunt denken leerkrachtin die je mag, leerkrachten die je minder goed liggen klasgenoten waaar je alles me kan delen en andere klasgenoten waar je altijd discussies mee aangaat dus keep the memories in mind
    xxx

    Ik ben aan de ene kant heel blij dat ik klaar ben. Maar aan de andere kant voelt het vreemd. Ik laat een periode van 5 jaar achter me. Ik laat veel vrienden achter me, mensen die ik waarschijnlijk nooit meer zal spreken omdat ik als enige naar een andere stad ga. Maar ik ben ook blij, want mijn school is een kutschool. Er zijn heel veel mensen die ik haat uit het diepste van mijn hart, dus ik ben blij dat ik hun kut koppen niet meer hoef te zien. Maar sommige mensen zal ik zo vreselijk gaan missen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    helemaal superblij!!!!!!!!!! :D
    behalve dat ik dan niet meer bij jou in de klas zit :(
    maar toch, ik ga lekker vaak naar jou toeeeeeeeee :D yeeeeeeey
    Xxxxx loveyouuu


    Live Laugh Love

    ik ga mijn klas zooo missen de school zelf niet(cat)
    maar ik ben echt heel bang, dat de mensen met niet mogen. vast wel maarja, je weet maar nooit


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ga volgend jaar naar een andere school en het enigste wat ik hoop is dat ik ergens totaal opnieuw kan beginnen.


    Olive