• Wie heeft dat wiskunde boek ?-a-. voor eerstejaars & havo. Kan je me dan wat uitleggen ?(:

    EDIT: Mensen die dat boek hebben kunnen jullie hier komen?-a- : www.tinychat.com/liesannesnaptwiskundeniet

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 20:13 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)ja zoiets of (-2)Vliegende3

    Als de - in een haakje zit, da is de uikomst altijd + zo niet, dan niet (nerd)
    Staat ergens bij "Samenvatting"

    Desilio schreef:
    (...)
    ow dat :')
    *^= dat de vokgende getal omhoog is dus een macht*
    2^4= 2x2x2x2=16
    (-2^4)= -2x-2x-2x-2= 16 elke x -2 doen bij hakjes
    -2^4= -2x2x2x2= -16 hier mag maar 1x een -2
    -(2^4) = 2x2x2x2= 16 maar er staat een min voor en die moet je er bij zetten.

    zo iets?

    iets makkelijker:
    2^4= 2x2x2x2= 16
    (-2^4)= -2x-2x-2x-2= 16 het is 4 x - dus het is even daarom is het een positief getal
    -2^4= -2x2x2x2= -16 -16 hier mag maar 1x een -2 ook wel dan is het gewoon een negatief getal


    Shoganai i ne~

    Ik heb dat boek niet, maar herleiden is best makkelijk. Wij doen dat ook, alleen dan véel lastiger /4 havo
    Dus als je iets echt niet snapt kan je het wel vragen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oeps ik heb de machten verkeerd neergezet ze moeten buiten de haakjes ;'x


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Als de - in een haakje zit, da is de uikomst altijd + zo niet, dan niet (nerd)
    Staat ergens bij "Samenvatting"
    dan is het dus - ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Desilio schreef:
    Oeps ik heb de machten verkeerd neergezet ze moeten buiten de haakjes ;'x
    kan je het nog een keer opschrijven ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)kan je het nog een keer opschrijven ?

    tuurlijk


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    (...)
    ow dat :')
    *^= dat de vokgende getal omhoog is dus een macht*
    2^4= 2x2x2x2=16
    (-2)^4= -2x-2x-2x-2= 16 elke x -2 doen bij hakjes
    -2^4= -2x2x2x2= -16 hier mag maar 1x een -2
    -(2)^4 = 2x2x2x2= 16 maar er staat een min voor en die moet je er bij zetten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    (...)
    tuurlijk
    tnks


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Pff. Ik had hetzelfde boek (havo/vwo) Maar ik zit nu in de 2e.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!