• LEUVEN - Leuvenaar Dries Verachtert (33) moest gisteravond twee keer slikken toen hij zijn broodzak opende. Middenin zijn brood trof hij een dode muis aan. ‘Niet meteen de belegde boterham waar ik zin in had’, klinkt het.
    ‘Gisteravond ging ik na mijn werk nog gauw een brood halen bij een bakker in de Diestsestraat. Een uurtje later kwam ook mijn vriendin Carolien thuis en wilden we een boterhammetje smeren. Opeens zagen we de dode muis, middenin het brood en netjes in plakjes gesneden’, vertelt Verachtert. ‘Onze eetlust was meteen over. We zijn dan maar later op de avond frieten gaan halen.’
    In die bakkerij zien ze Verachtert alleszins niet meer. ‘Ik heb zelfs niet de moeite gedaan om het brood terug te brengen. Wel overweeg ik een broodmachine te kopen. Zo weet ik steeds wat er allemaal in mijn brood belandt. En dat kan toch niet moeilijk zijn om mee te werken.’
    Verachtert diende intussen wel een klacht in bij het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV). 'Ik wil gewoon dat er een controle komt. Een eenmalig ongelukje kan altijd, en dan heeft die bakkerij niets te vrezen. Maar zo ben je zeker dat er niet méér aan de hand is. Een schadevergoeding lospeuteren of de bakker imagoschade berokkenen, interesseert me evenwel niet.'
    'Wij maken onze broden niet zelf', klinkt het bij de bakker. 'Die worden ons aangeleverd door een bedrijf dat meerdere bakkers bedeelt.'

    Dat is gewoon werkelijk bah! 0o

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 18:22 ]

    Oh, dat had ik enkele weken ookal gezien en gelezen in een tijdschrift.
    Ik zou daar nooit nog brood halen, ookal kan het overal gebeuren...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    o.o''

    Iiewh, mijn lief koopt soms brood in de diestsestraat :(


    Get outta my head!

    gatver


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Celestial schreef:
    Eeeww o.O

    Ik vond ooit zo'n witte worm in mijn chocoladereep -trauma- (no_chears)


    DAT HAD IK OOK!


    Kill them with kindness.

    Mijn tante had dat ook !!
    Er zat ook in het midden van het brood een muis in XD
    Dat was echt bah ;O

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 20:32 ]

    Sodom schreef:
    Bah bah bah bah bah bah!
    Nu ga ik schrik hebben als ik brood eet. :'D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    IEUW. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lekker man!:9~


    Love isn't blind, It's retarded.

    Gatverdamme.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bahbahbahbahbahbah


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wat ben ik nou eens blij dat mijn moeder thuis zelf brood bakt...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    OHMYGOOD een leuvense bakker in de diestsestraat? EN NU ZUL JE ZIEN DAT DAT ONZE BAKKER IS HÉ :O


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.